Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.comUSD 124
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell for en helg. Hyggelig betjening. Fikk parkering i bakgården. Dette bør kanskje bestilles på forhånd. Hotellet er bare betjent på dagtid men dette fungerte helt fint. Små rom men helt ok. Serverer ikke frokost. Plassert svært sentralt. Nært restauranter og fornøyelsessteder. Absolutt ingen støy, hverken fra andre gjester eller trafikk utenfor. Svært rimelig prisnivå. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, oddbj_rna2016
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales hvis man tenker et rimelig sted for å overnatte i Kristiansand. Stedet har egen parkering ( må bestilles på forhånd), sentralt beliggenhet i nærheten til promenaden langs fjorden og flere spisesteder. Rent på rommet, god seng, enkelt å sjekke inn og ut.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Ble godt mottatt ! Trivelig vertskap ! Fint og rent enkelt rom ! God seng ! Hadde utsikt mot bakgård / parkering .2 etg. Muligheter til å kjøpe forfriskninger i resepsjonen ! Sentralt . Innkjøring til parkering fra Kongens gate .Fint og rent bad !Grei pris ! Kommer garantert tilbake !

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 31geirs
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Jeg bodde en natt på et enkeltrom. Rommet var veldig lite, og man hadde funnet plass til en seng på ca 120cm, vil jeg tro.
Hotellet er kun betjent på dagtid, og jeg fikk både sms og telefon som bekreftet det praktiske rundt innsjekking, nøkkelboks og slikt. Helt greit. Jeg hadde rom mot trappen og det var en del støy fra andre gjester som løp i trappen, men fra ca 23:00 var det relativt rolig.
Jeg fikk rommet relativt rimelig, og til den prisen jeg gav er det en grei deal.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Helt greit hotell. Små rom ,lite bad. Vanlig lås i døra , knirk i trappa , lite lydisolert. Enkel adkomst , fikk SMS tidlig på dagen med god forklaring . Enkel utsjekk. Ikke frokost / parkering, men rabatt på steder i nærheten. Perfekt beliggenhet nær båthavn , by , jernbane .

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, 631p_la