CheapTicketsUSD 140
Orbitz.comUSD 140
TripadvisorUSD 140
FindHotel
Anmeldt 10. september 2018

Vi oppgraderte rommet til et rom med balkong mot Abra havn og innsjøen siden vi hadde hørt at Kaptein Sabeltanns skute kjører forbi om morgenen. Det gjorde den til glede for liten og stor.. Balkongen gjør også det forholdsvis lille rommet større. Litt liten plass når man er 3 og kanskje 4. Savnet en plass og legge fra seg kofferten. Ingen skapplass heller bare noen få knagger bak døren. God "vanlig" buffet til frokost og til middag. 9 åringen synes lekerommet var topp. Det regnet ganske mye denne helgen og da var det perfekt å bo rett ved Dyreparken slik at vi fritt kunne gå litt frem og tilbake. Absoultt og anbefale om man skal i Dyreparken.

Romtips: Rom med balkong og utsikt mot innsjøen og Abra Havn. Utsikten gjør at rommet føles større og topper opplevelsen når man først er her.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kjersti Koflåth G
DyreparkenHotell, Hotellsjef på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Kjersti

Tusen takk for dine tilbakemeldinger og vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen:)

Ha en fin dag!

Hotellsjef

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Ok hotell . Det var rent og pent. Men manglet en lyspære på badet og dårlig fjernkontroll av tv som hadde veldig dårlig utvalg av kanaler. . Manglet informasjon av hva som var på hotellet,minibar som ikke inneholdt noe som helst . Helt tomt.. god lydisolering så til tross for veldig mye barn så var det rolig på rommet,. kan anbefaels

Takk, 683snefridh
DyreparkenHotell, Front Office Manager på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei Snefrid. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi bruker våre tilbakemeldinger aktivt for å forbedre oss og tar dette med oss videre. Ønsker deg hjertelig tilbake.

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Personalet var behjelpelige og høflige. Så alt fra rengjøringspersonalet til resepsjonisten. Hvert rom har vært sitt dyretema. Rene og fine rom.. Stort pluss at det ikke var tepper på gulvet. Kommer gjerne igjen

Takk, 894hannes

Hei:) Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du er så fornøyd med oppholdet ditt hos oss og håper å se deg igjen.

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er perfekt om du skal besøke dyreparken da det ligger rett ved inngangen og ikke minst er det gratis og reservert parkering ved hotellet. Vi ankom litt før avtalt sjekk inn men ble tildelt rom med en gang av hyggelig betjening. Rommet var meget bra, antagelig nyoppusset og rent og fint. Gratis Wi-Fi med bra kapasitet.

Meget god frokost.

Hotellet har en restaurant men den fremstår mer som en kafé. Ingen a la carte meny, men en buffet som dog var av grei kvalitet. Dette fungerer sikkert helt fint for de fleste gjestene som er barnefamilier.

Alt i alt et hyggelig opphold. Perfekt lokalisering og hyggelig betjening.

Takk, Breiva

Hei Breiva.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, da vi hele tiden prøver å forbedre oss. Hyggelig å høre at du hadde ett hyggelig opphold hos oss og håper å se deg igjen.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her ifbm et besøk i dyreparken, badeland og show på kvelden. Hotellet er rent, pent og barnevennlig. Veldig behagelig nært parken og parkering rett utenfor. Litt kjedelig middagsbuffet, men god frokost, hyggelig personale og fantastisk utsikt fra balkongrommene over sjørøverbyen i parken!

Takk, Vikki d

Hei Vikki. Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med en tilbakemelding til oss. Vi tar med oss det du skriver om vår buffet og utfordrer kjøkkenet på dette. Hyggelig å høre at du hadde ett hyggelig opphold og håper å se deg igjen.