Orbitz.comUSD 219
TripadvisorUSD 219
Priceline
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde på fohånd bestilt frokost og ble noe skuffet da vi ble servert knusk tørre brødskiver. Hadde forventet ferskt brød til den prisen 200kr pr person. Hotell rommet var rent,service ved inn og ut sjekk var upåklagelig

Takk, Husfruen70
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Koselig rom, men litt lite, ekstra sengen var veldig hard. Men å bo så tett inntil dyreparken og se alt som skjedde på sjøen var gøy. Supert å ha parken åpent til 20.00 det håper jeg blir videreført til årene som kommer.

Takk, A6395YZpeters
Anmeldt 4. juli 2020

Flott tilknytning til Dyreparken med strandpromenade til Abra Havn. Gjennomført interiør med jungeldesign. God frokost og pizza. Ellers et ganske enkelt hotell, dobbeltrom med sovesofa som seng blir trangt. Savner plass til å henge opp og legge fra seg ting, og særlig for tørk av vått badetøy. Varmekabler i gulvet på badet, god luft med vinduet på gløtt. Hyggelig betjening.

Romtips: Med barn blir dobbeltseng + sovesofa trangt
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, BestefarMomo
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og ett barn på dobbeltrom. Med sovesofa.
Veldig trangt. Tydelig nedslitt rom og bad. Dårlig luft, kaldt og vind på badet. Forferdelig dysj. Dårlig lyddemping i vindu/til balkong. Mye støy. Dyrt til så dårlig standard. Ingenting spesielt for barna. Dyr og dårlig frokost.

Takk, 124cathrineh
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige verter på hotellet og i parken.
Det som IKKE var bra, var renhold I samtlige spisesteder. Så sjelden det ble vasket av bordene mellom hver gjest. Så Ingen tørket av stoler benker. Så helder ikke ansatte vaske hendene. Sjokkerende I disse Koronatider.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, JanneW122