CheapTicketsUSD 131
Orbitz.comUSD 131
TripadvisorUSD 131
Destinia.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde standard rom med dobbelseng og køyeseng. Koselige rom, men veldig små og lite plasser å legge baggasje på. En diger stol tok halve rommet som ikke var nødvendig å ha der. Vi hadde med balkong og hadde litt utsikt mot vannet så vi kunne se den sorte dame dra. Noe støy må påberegnes på kveldstid. Ellers lite lyd. Var veldig god frokost. Vi fikk menyer vi valgte ulike retter i fra. Ellers fant vi drikke og pålegg/frukt og youghurt selv. Kjekt med egen inngang til parken.
Det jeg vil gi tilbakemelding på er at rommene må ryddes/rengjøres bedre. Når vi under opphold ikke får noe rengjøring bør rommet være gjort ordentlig i stand når vi kommer. Fant ølflasker ute på ballkongen og søppel inne ved kjøleskapet. Dette er jo bare bagateller. Men bør ikke skje.
Tusen takk til hotellet for et flott opphold. God service :)

Takk, LindaK2460
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig besøk. Fint rom med liten balkong, nytt og fresht. Kjøleskap på rommet. God frokost.

Veldig trivelige ansatte, både i resepsjonen og på frokosten. Smittevern ble overholdt.
Veldig fornøyd med besøket.

1  Takk, mariahev
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent over alt. Veldig bra service og gode senger. Rommene er desverre veldig små for en familie på 4. Høye priser på rom og mat. Skuffende at frokost ikke er inkludert i den høye prisen. Anbefaler Abra Havn foran Dyreparken.

Takk, 663bj_rnark
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Små rom. Med sovesofa foldet ut for å få plass til barn var så å si hele gulvet opptatt. Sovesofa var ikke spesielt god å ligge på. Rom var litt slitent med hull og sår i vegg. Nærhet til park var bra!

Takk, Footprints435365
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et hyggelig opphold hos dyreparken hotell. Alle som jobbet der var hyggelig og utrolig behjelpelig. Det var tatt ekstra hensyn til corona på alle mulige vis. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt. Det eneste som trekker litt ned for oss var venting ved frokost. Selv om vi var nødt til å forhåndsbestille tid, ble vi stående i kø veldig lenge. Men for å unngå dette, endret vi tidspunkt dagen etter. Vi måtte også vente en stund for å bestille, å det tok lang tid før vi fikk maten. Men når maten kom var den utsøkt. Vi hadde et rom med balkong og havutsikt. Var 4 stk. Rommet var fint, men litt i det minste laget for oss med alt av bagasje.
Det var fin utsikt, å vi kunne se den sorte dame passere vår balkong mange ganger om dagen.

Takk, Bianca S