kr 1 227
kr 1 403
Fullt refunderbart før lør. 9. mar.
kr 1 402
Fullt refunderbart før lør. 9. mar.
Rune0909
    kr 1 188
Bar/lounge
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi koste oss i 3 netter. Var så deilig å kunne gå mellom hotell og dyreparken. Maten var veldig god, og spesielt pizzaen! Rommet var fint og flott at det er kjøleskap og vannkoker der. Kunne godt vært skap/skuffer til klær, men det var det ikke plass til. Kommer gjerne tilbake!

Takk, tonjew501
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Rommet bar preg av at storhetstiden var forbigått for en tid siden. Resepsjon var forøvrig representativ og personale var som resten av parkens personale veldig imøtekommende, hyggelige og profesjonelle!

Takk, 296mikaela
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde standard rom med dobbelseng og køyeseng. Koselige rom, men veldig små og lite plasser å legge baggasje på. En diger stol tok halve rommet som ikke var nødvendig å ha der. Vi hadde med balkong og hadde litt utsikt mot vannet så vi kunne se den sorte dame dra. Noe støy må påberegnes på kveldstid. Ellers lite lyd. Var veldig god frokost. Vi fikk menyer vi valgte ulike retter i fra. Ellers fant vi drikke og pålegg/frukt og youghurt selv. Kjekt med egen inngang til parken.
Det jeg vil gi tilbakemelding på er at rommene må ryddes/rengjøres bedre. Når vi under opphold ikke får noe rengjøring bør rommet være gjort ordentlig i stand når vi kommer. Fant ølflasker ute på ballkongen og søppel inne ved kjøleskapet. Dette er jo bare bagateller. Men bør ikke skje.
Tusen takk til hotellet for et flott opphold. God service :)

Takk, LindaK2460
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig besøk. Fint rom med liten balkong, nytt og fresht. Kjøleskap på rommet. God frokost.

Veldig trivelige ansatte, både i resepsjonen og på frokosten. Smittevern ble overholdt.
Veldig fornøyd med besøket.

2  Takk, mariahev
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent over alt. Veldig bra service og gode senger. Rommene er desverre veldig små for en familie på 4. Høye priser på rom og mat. Skuffende at frokost ikke er inkludert i den høye prisen. Anbefaler Abra Havn foran Dyreparken.

Takk, 663bj_rnark