Dennis Ø
  • Strawberry Hotels
    kr 1 635
10.2 km fra Dyreparken Safarihotell
Bar/lounge
Bedrom at "Svaberget"  - our new apartments.
  • eDreams
    kr 1 297
10.3 km fra Dyreparken Safarihotell
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell for de som skal besøke dyreparken. Må være et av svært få hoteller i Norge som tar seg godt betalt for frokost i tillegg til nokså høy prisklasse fra før. Men hotellet er rent og hyggelig, og frokosten var kjempegod. De ansatte var serviceminded og hyggelige, og maten en kunne bestille til middag var overraskende god. Vi har kost oss både på hotellet og i dyreparken.

Takk, Metteman
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter på Dyreparken Hotell i juli 2020.
Rommet var skittent, svært trangt og varmt.
Hotellet generelt er slitt og skittent. Maten er overpriset og servicen er dessverre dårlig. Det var også veldig dyrt å bo her.
Anbefaler å heller bo på hotell i Kristiansand by og ta bussen opp til parken (15 min) og betale for dagspass.
Tror man sparer en del på det og får likevel fullt utbytte av parken som jo i seg selv er verdt et besøk.

2  Takk, rexdasher
Anmeldt 12. juli 2020

Ypperlig beliggenhet om man skal i Dyreparken. Bra standard på rom og fin utsikt til Den sorte dames kamper på Gresshavet :-) fra rom eller fellesområder. Maten var bra, men urutinert betjening og mye venting. Det er lett å forstå at man på et sted som dette i høysesong må ha mange ferievikarer, men vi savnet noen i restauranten som fikk det til å flyte.

1  Takk, Rune0909
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi koste oss i 3 netter. Var så deilig å kunne gå mellom hotell og dyreparken. Maten var veldig god, og spesielt pizzaen! Rommet var fint og flott at det er kjøleskap og vannkoker der. Kunne godt vært skap/skuffer til klær, men det var det ikke plass til. Kommer gjerne tilbake!

Takk, tonjew501
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Rommet bar preg av at storhetstiden var forbigått for en tid siden. Resepsjon var forøvrig representativ og personale var som resten av parkens personale veldig imøtekommende, hyggelige og profesjonelle!

Takk, 296mikaela