kr 1 380
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Bli belønnet med One Key
kr 1 380
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Bli belønnet med One Key
  • Vio.com
    kr 2 244
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4, de to små er 8 & 6. Vi bodde på Dyreparken hotell (tidl. Arken) i 5 døgn med billetter til begge parker. Med billett i appen på mobilen var det veldig greit å komme og gå som vi ville i begge parker, og kjøp av mat var veldig greit.

Opplevelsene sto i kø, og det gjorde vi også. Kø overalt, men sånn må man regne med. En ting vi savnet var noe å fordrive tiden med i køene, feks: Legoland har ‘byggebord’ og ‘tegnebord’ for barna langsetter køen. Det blir veldig lenge å vente 90 minutter på en tur med Den Sorte Dame, eller 70 minutter for Spøkelseshuset osv.

Bortsett fra det, var turen helt super.
Vi bestilte ‘familiekurven’ til middag nesten hver dag, og én dag ble det pizza take-away fra hotellets pizzarestaurant.

Badelandet fortjener nesten en egen anmeldelse. Det var virkelig innertier. Masse forskjellige bassenger, sklier, ‘hendelser’ som flodbølgen og både innendørs og utendørs bølgebasseng. Hinderløype på vann (som var mye vanskeligere for oss voksne enn for barna), etc etc etc...
Helt fantastisk!!

En siste ting jeg må nevne et at alle ansatte var så blide hele tiden, det var bare smil å se. Herlig.

God sommer videre til alle ved Dyreparken, både besøkende og ansatte.

Takk, 572dennis_
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell for de som skal besøke dyreparken. Må være et av svært få hoteller i Norge som tar seg godt betalt for frokost i tillegg til nokså høy prisklasse fra før. Men hotellet er rent og hyggelig, og frokosten var kjempegod. De ansatte var serviceminded og hyggelige, og maten en kunne bestille til middag var overraskende god. Vi har kost oss både på hotellet og i dyreparken.

Takk, Metteman
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter på Dyreparken Hotell i juli 2020.
Rommet var skittent, svært trangt og varmt.
Hotellet generelt er slitt og skittent. Maten er overpriset og servicen er dessverre dårlig. Det var også veldig dyrt å bo her.
Anbefaler å heller bo på hotell i Kristiansand by og ta bussen opp til parken (15 min) og betale for dagspass.
Tror man sparer en del på det og får likevel fullt utbytte av parken som jo i seg selv er verdt et besøk.

2  Takk, rexdasher
Anmeldt 12. juli 2020

Ypperlig beliggenhet om man skal i Dyreparken. Bra standard på rom og fin utsikt til Den sorte dames kamper på Gresshavet :-) fra rom eller fellesområder. Maten var bra, men urutinert betjening og mye venting. Det er lett å forstå at man på et sted som dette i høysesong må ha mange ferievikarer, men vi savnet noen i restauranten som fikk det til å flyte.

1  Takk, Rune0909
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi koste oss i 3 netter. Var så deilig å kunne gå mellom hotell og dyreparken. Maten var veldig god, og spesielt pizzaen! Rommet var fint og flott at det er kjøleskap og vannkoker der. Kunne godt vært skap/skuffer til klær, men det var det ikke plass til. Kommer gjerne tilbake!

Takk, tonjew501