CathyWill
    kr 1 686
    kr 1 682
10.1 km fra Dyreparken Safarihotell
Restaurant
Bedrom at "Svaberget"  - our new apartments.
  • Vio.com
    kr 1 248
3.8 km fra Dyreparken Safarihotell
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lite hyggelig opplevelse hva gjelder service, restaurant og rom. Servicen er fraværende. Maten dyr og dårlig, og rommene (det vi hadde et familierom) var altfor lite. Med 40-50 hotellovernattinger i året er dette verste opplevelsen de siste 3 årene!

Med noen smil og litt mere erfarent personell ville muligens opplevelsen blitt hotell og ikke en dårlig campingplass.

Dyrt og bortkastet. Kjør forbi og ta neste hotell i sentrum.

Positivt er at det lå nær dyreparken!

2  Takk, LillebrorF
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Målgruppen er barnefamilier som skal til Dyreparken, og for andre kan. hotellet ei heller anbefales. Standarden er ok, ikke mer. Prisen overgår imidlertid Grand og Continental med svært god margin. Frokost er i tillegg (!).4 alternativ fra a la carte, forhåpentligvis bedre når koronatiltak roes ned. Trimrommet i 4 etg er knøttlite og smalt, med matter som rydde av elde. Samt død edderkopp på gulvet..

1  Takk, KathinkaM
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 ble stuet inn på et lite dobbeltrom. Betalte da nesten 9000kr for 2 netter pluss tilgang til begge parker. Frokost var ikke inkludert og kostet 650kr per morgen for oss 4.
Hotellet bærer preg av å snart være modent for oppussing og står ikke i stil med den flotte opplevelsen vår i parkene.

Vi velger overnatting et annet sted neste gang.

2  Takk, 319vedrank
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Tre flotte dager i dyreparken er nå over. Til tross for fuktig vær første dagen har opplevelsen vært stor for toåringen vår.

Innkvartering i dyreparken hotell fungerte fint. Deilig med egen inngang og kort vei til og fra hotellet. Gode løsninger når det gjelder smittevern, blant annet i forbindelse med avvikling av frokost.

Spiste stort sett mat kjøpt i eller rundt parken. Vil særlig trekke frem hotellets egen restaurant og «drivhuset» i parken. Begge steder kunne tilby noe annet enn burger og pølse slik at vi ikke følte vi bare spiste fast food. Løsningen med å kjøpe mat i app fungerte også fint - dette kan være en ide også i fremtiden!

Dyr og attraksjoner trollbandt toåringen, slik at det å fylle dagene ikke var noe problem.

Det mest imponerende var likevel at så godt som alle ansatte smilte, var imøtekommende og serviceinnstilt.

Fabelaktig opplevelse!

Takk, F5593WRhansr
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4, de to små er 8 & 6. Vi bodde på Dyreparken hotell (tidl. Arken) i 5 døgn med billetter til begge parker. Med billett i appen på mobilen var det veldig greit å komme og gå som vi ville i begge parker, og kjøp av mat var veldig greit.

Opplevelsene sto i kø, og det gjorde vi også. Kø overalt, men sånn må man regne med. En ting vi savnet var noe å fordrive tiden med i køene, feks: Legoland har ‘byggebord’ og ‘tegnebord’ for barna langsetter køen. Det blir veldig lenge å vente 90 minutter på en tur med Den Sorte Dame, eller 70 minutter for Spøkelseshuset osv.

Bortsett fra det, var turen helt super.
Vi bestilte ‘familiekurven’ til middag nesten hver dag, og én dag ble det pizza take-away fra hotellets pizzarestaurant.

Badelandet fortjener nesten en egen anmeldelse. Det var virkelig innertier. Masse forskjellige bassenger, sklier, ‘hendelser’ som flodbølgen og både innendørs og utendørs bølgebasseng. Hinderløype på vann (som var mye vanskeligere for oss voksne enn for barna), etc etc etc...
Helt fantastisk!!

En siste ting jeg må nevne et at alle ansatte var så blide hele tiden, det var bare smil å se. Herlig.

God sommer videre til alle ved Dyreparken, både besøkende og ansatte.

Takk, 572dennis_