Orbitz.comUSD 114
eDreamsUSD 123
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

To dager og en natt holdt akkurat for familie på 3 med en 3åring. Fantastisk personale, alle var dyktige, hjelpsomme og kunne svare på det vi lurte på. Hotellet (Dyreparken hotell) var bra. Alt var perfekt. Show, dyrepresentasjoner,god mat, you name it. Vi kommer tilbake. Spar penger og ta med niste! Her er det dyrt! :)

Takk, 442tamaraj
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell, rene og pene rom. Overarbeidede og stressede ansatte- men allikevel god service. Dessverre var mattilbudet elendig. Maten både i restauranten og i utegrillen var usunn, dårlig, overpriset og svært begrenset. Veldig skuffende! Når man driver hotell i en familiepark med barn, burde man ha sunnere alternativ på menyen.

Takk, CathyWill
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lite hyggelig opplevelse hva gjelder service, restaurant og rom. Servicen er fraværende. Maten dyr og dårlig, og rommene (det vi hadde et familierom) var altfor lite. Med 40-50 hotellovernattinger i året er dette verste opplevelsen de siste 3 årene!

Med noen smil og litt mere erfarent personell ville muligens opplevelsen blitt hotell og ikke en dårlig campingplass.

Dyrt og bortkastet. Kjør forbi og ta neste hotell i sentrum.

Positivt er at det lå nær dyreparken!

2  Takk, LillebrorF
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Målgruppen er barnefamilier som skal til Dyreparken, og for andre kan. hotellet ei heller anbefales. Standarden er ok, ikke mer. Prisen overgår imidlertid Grand og Continental med svært god margin. Frokost er i tillegg (!).4 alternativ fra a la carte, forhåpentligvis bedre når koronatiltak roes ned. Trimrommet i 4 etg er knøttlite og smalt, med matter som rydde av elde. Samt død edderkopp på gulvet..

1  Takk, KathinkaM
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 ble stuet inn på et lite dobbeltrom. Betalte da nesten 9000kr for 2 netter pluss tilgang til begge parker. Frokost var ikke inkludert og kostet 650kr per morgen for oss 4.
Hotellet bærer preg av å snart være modent for oppussing og står ikke i stil med den flotte opplevelsen vår i parkene.

Vi velger overnatting et annet sted neste gang.

2  Takk, 319vedrank