Orbitz.comUSD 133
CheapTicketsUSD 133
FindHotelUSD 133
TripadvisorUSD 133
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Alt har vært tipp topp på selve hotellet. Det eneste som har vært dårlig er at musikken som spilles i loop ved inngangspartiet holder på helt til kl 23. Er det virkelig nødvendig? Det er så høyt at vi måtte utsette utlufting/avkjøing av rommet og ha balkondøra igjen til etter kl 23 for at ungene skulle sovne og ikke våkne igjen. Den musikken bråker mye mer enn de de ekstraordinære forestillingene som er satt opp pga covid 19. De plaget oss ikke i det hele tatt.

Takk, hagavik
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet og beliggenheten var veldig bra, veldig familievennelig og kjempehyggelige ansatte. Det trakk noe ned at ankomsten fra rommet var via en veldig treg heis og at rommet var veldig trangt. Maten var heller ikke noe å skryte av mye bar preg av å være ferdigmat eller pulverprodukter. Men alt i alt var beliggenheten helt utrolig flott og betjeningen kjempebra

Takk, 456stiant
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

To dager og en natt holdt akkurat for familie på 3 med en 3åring. Fantastisk personale, alle var dyktige, hjelpsomme og kunne svare på det vi lurte på. Hotellet (Dyreparken hotell) var bra. Alt var perfekt. Show, dyrepresentasjoner,god mat, you name it. Vi kommer tilbake. Spar penger og ta med niste! Her er det dyrt! :)

Takk, 442tamaraj
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell, rene og pene rom. Overarbeidede og stressede ansatte- men allikevel god service. Dessverre var mattilbudet elendig. Maten både i restauranten og i utegrillen var usunn, dårlig, overpriset og svært begrenset. Veldig skuffende! Når man driver hotell i en familiepark med barn, burde man ha sunnere alternativ på menyen.

Takk, CathyWill
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lite hyggelig opplevelse hva gjelder service, restaurant og rom. Servicen er fraværende. Maten dyr og dårlig, og rommene (det vi hadde et familierom) var altfor lite. Med 40-50 hotellovernattinger i året er dette verste opplevelsen de siste 3 årene!

Med noen smil og litt mere erfarent personell ville muligens opplevelsen blitt hotell og ikke en dårlig campingplass.

Dyrt og bortkastet. Kjør forbi og ta neste hotell i sentrum.

Positivt er at det lå nær dyreparken!

2  Takk, LillebrorF