CheapTicketsUSD 141
Orbitz.comUSD 141
FindHotelUSD 141
TripadvisorUSD 141
Anmeldt 24. juli 2020

Hotellet ligger side om side med dyreparken og badeland. Perfekt for familier som planlegger en tur dit. Under vårt opphold så var det vanskelig å finne et godt måltid både på hotellet og i dyreparken. Alt i parken bar preg av "fast food" som var tilbredt av barn uten erfaring i restaurant bransjen. I restauranten på hotellet så var det også overpriset dårlig mat både både til frokost og middag. Vi fikk heller ikke maten samtidig på bordet. Vi endte opp med å kjøre for å finne takeaway den andre dagen. Fikk ikke lov til å spise maten inne av betjeningen så vi endte med å spise den på en benk ved parkeringen. Rommene var også små for en familie for 4 og prisen pr natt i forhold til kvaliteten på rommet var veldig høy.

Takk, thomaslO9207NV
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

bra service fra resepsjonen og oppover, stuepikene var utrolig hyggelig, smilende og imøtekommende.
Bra service i resepsjonen ved henvendelser.

Slitte rom som er veldig klar for oppussing, stort minus for manglende aircondition på rommene, dårlig informasjon (manglet infobok på rommet), bare 4 tv-kanaler men pluss for chromecast.

Maten var forferdelig. Frokost katastrofalt dårlig og det samme med pizza. 300kr for frokost som var en vits, muligens bedre når det serveres buffet og ikke den simple frokost tallerkenen. Skal ikke mye til for å glede en 5-åring men anbefales å handle inn knekkebrød/polarbrød for å ha på rommet. 15 min gange til Sørlandssenteret.
Pizzaen de serverer til 300,-++ smakte dårligere enn Grandiosa og jeg tuller ikke.
Elendig service i restauranten, send de ansatte på smilekurs evt erstatt de med renholderne!!!

Beliggenhet trekker veldig opp, men vurderer safaricamp neste gang. Rimeligere og antageligvis mye, mye bedre.

For et lengre opphold anbefales ikke dette hotellet. Vi bodde her 5 netter.

Takk, hemmelig
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Alt har vært tipp topp på selve hotellet. Det eneste som har vært dårlig er at musikken som spilles i loop ved inngangspartiet holder på helt til kl 23. Er det virkelig nødvendig? Det er så høyt at vi måtte utsette utlufting/avkjøing av rommet og ha balkondøra igjen til etter kl 23 for at ungene skulle sovne og ikke våkne igjen. Den musikken bråker mye mer enn de de ekstraordinære forestillingene som er satt opp pga covid 19. De plaget oss ikke i det hele tatt.

Takk, hagavik
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet og beliggenheten var veldig bra, veldig familievennelig og kjempehyggelige ansatte. Det trakk noe ned at ankomsten fra rommet var via en veldig treg heis og at rommet var veldig trangt. Maten var heller ikke noe å skryte av mye bar preg av å være ferdigmat eller pulverprodukter. Men alt i alt var beliggenheten helt utrolig flott og betjeningen kjempebra

Takk, 456stiant
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

To dager og en natt holdt akkurat for familie på 3 med en 3åring. Fantastisk personale, alle var dyktige, hjelpsomme og kunne svare på det vi lurte på. Hotellet (Dyreparken hotell) var bra. Alt var perfekt. Show, dyrepresentasjoner,god mat, you name it. Vi kommer tilbake. Spar penger og ta med niste! Her er det dyrt! :)

Takk, 442tamaraj