2 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 142
FindHotelUSD 142
TripadvisorUSD 142
Anmeldt 25. juli 2020

Rommene var fine men for lengere opphold blir de små for en familie på 4.
God mat i restauranten når den endelig kom. Dårlig koordinering gjorde at maten ikke kom samtidig og at det tok veldig lang tid. Frokosten var bra.

Romtips: Har du små barn er det veldig stas med utsikt til parken
Takk, 168stiga
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et strålende opphold på hotellet. Veldig god service. Plassert helt ved egen inngang til parkene. Det gjorde det enkelt å gå inn og ut uten at vi tapte tid. Barnevennlig. Barna følte seg hjemme. Super løsning på frokost. Et par enkelt ansatte gjorde oppholdet enda bedre med høyt service nivå. Litt minus for bittelite rom når vi var en familie på 4. Knapt plass til koffert. Køyesengen for barna føltes liten selv om de var under 140. Men vi tok madrassene ned på gulvet så problemet ble enkelt løst.

Takk, 457 869
Anmeldt 24. juli 2020

Hotellet ligger side om side med dyreparken og badeland. Perfekt for familier som planlegger en tur dit. Under vårt opphold så var det vanskelig å finne et godt måltid både på hotellet og i dyreparken. Alt i parken bar preg av "fast food" som var tilbredt av barn uten erfaring i restaurant bransjen. I restauranten på hotellet så var det også overpriset dårlig mat både både til frokost og middag. Vi fikk heller ikke maten samtidig på bordet. Vi endte opp med å kjøre for å finne takeaway den andre dagen. Fikk ikke lov til å spise maten inne av betjeningen så vi endte med å spise den på en benk ved parkeringen. Rommene var også små for en familie for 4 og prisen pr natt i forhold til kvaliteten på rommet var veldig høy.

Takk, thomaslO9207NV
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

bra service fra resepsjonen og oppover, stuepikene var utrolig hyggelig, smilende og imøtekommende.
Bra service i resepsjonen ved henvendelser.

Slitte rom som er veldig klar for oppussing, stort minus for manglende aircondition på rommene, dårlig informasjon (manglet infobok på rommet), bare 4 tv-kanaler men pluss for chromecast.

Maten var forferdelig. Frokost katastrofalt dårlig og det samme med pizza. 300kr for frokost som var en vits, muligens bedre når det serveres buffet og ikke den simple frokost tallerkenen. Skal ikke mye til for å glede en 5-åring men anbefales å handle inn knekkebrød/polarbrød for å ha på rommet. 15 min gange til Sørlandssenteret.
Pizzaen de serverer til 300,-++ smakte dårligere enn Grandiosa og jeg tuller ikke.
Elendig service i restauranten, send de ansatte på smilekurs evt erstatt de med renholderne!!!

Beliggenhet trekker veldig opp, men vurderer safaricamp neste gang. Rimeligere og antageligvis mye, mye bedre.

For et lengre opphold anbefales ikke dette hotellet. Vi bodde her 5 netter.

Takk, hemmelig
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Alt har vært tipp topp på selve hotellet. Det eneste som har vært dårlig er at musikken som spilles i loop ved inngangspartiet holder på helt til kl 23. Er det virkelig nødvendig? Det er så høyt at vi måtte utsette utlufting/avkjøing av rommet og ha balkondøra igjen til etter kl 23 for at ungene skulle sovne og ikke våkne igjen. Den musikken bråker mye mer enn de de ekstraordinære forestillingene som er satt opp pga covid 19. De plaget oss ikke i det hele tatt.

Takk, hagavik