Jeanette J
    10.3 km fra Dyreparken Safarihotell
      kr 1 902
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Dyreparken Hotell! God service i resepsjon og restaurant. Hyggelig og blid betjening som gjorde det lille ekstra som vi som besøkande setter sånn pris på. Følte virkelig de hadde tatt koronasituasjonen på alvor!
    Vi hadde betalt ekstra for balkong med sjøutsikt, og det var verdt pengene - vi hadde førsteklasses utsikt til sjørøverskuter som kom og gjekk!
    Kunne gå via egen inngang rett fra hotellet inn i Dyreparken. Selve Dyreparken er et gjennomført flott sted for små og store. Toget gjennom Hakkebakkeskogen med teateroppsetning undervegs, var uforglemmlig!

Takk, Tangstad
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell men veldig små rom, og dusjen var veldig liten. Vi fikk sove bra, ingen brå. Veldig greit å være nærme parkene.
    Våre unger på 3 og 2 sover litt urolig, så sovesofaen ble "litt skummel" da de kunne havne mellom armlene og madrassen.

Takk, melitanic
    Anmeldt 25. juli 2020

Rommene var fine men for lengere opphold blir de små for en familie på 4.
    God mat i restauranten når den endelig kom. Dårlig koordinering gjorde at maten ikke kom samtidig og at det tok veldig lang tid. Frokosten var bra.

Romtips: Har du små barn er det veldig stas med utsikt til parken
    Takk, 168stiga
    Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et strålende opphold på hotellet. Veldig god service. Plassert helt ved egen inngang til parkene. Det gjorde det enkelt å gå inn og ut uten at vi tapte tid. Barnevennlig. Barna følte seg hjemme. Super løsning på frokost. Et par enkelt ansatte gjorde oppholdet enda bedre med høyt service nivå. Litt minus for bittelite rom når vi var en familie på 4. Knapt plass til koffert. Køyesengen for barna føltes liten selv om de var under 140. Men vi tok madrassene ned på gulvet så problemet ble enkelt løst.

Takk, 457 869
    Anmeldt 24. juli 2020

Hotellet ligger side om side med dyreparken og badeland. Perfekt for familier som planlegger en tur dit. Under vårt opphold så var det vanskelig å finne et godt måltid både på hotellet og i dyreparken. Alt i parken bar preg av "fast food" som var tilbredt av barn uten erfaring i restaurant bransjen. I restauranten på hotellet så var det også overpriset dårlig mat både både til frokost og middag. Vi fikk heller ikke maten samtidig på bordet. Vi endte opp med å kjøre for å finne takeaway den andre dagen. Fikk ikke lov til å spise maten inne av betjeningen så vi endte med å spise den på en benk ved parkeringen. Rommene var også små for en familie for 4 og prisen pr natt i forhold til kvaliteten på rommet var veldig høy.

Takk, thomaslO9207NV