CheapTicketsUSD 140
Orbitz.comUSD 140
TripadvisorUSD 140
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell, ungene elsket det. Litt trist at kjøleskapene skal vekk fra rommene- veldig praktiske til ett par flasker drikke og noe pålegg til kresne små barn:) hyggelige og behjelpelige personal.

Takk, 604jeanettej
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Dyreparken Hotell! God service i resepsjon og restaurant. Hyggelig og blid betjening som gjorde det lille ekstra som vi som besøkande setter sånn pris på. Følte virkelig de hadde tatt koronasituasjonen på alvor!
Vi hadde betalt ekstra for balkong med sjøutsikt, og det var verdt pengene - vi hadde førsteklasses utsikt til sjørøverskuter som kom og gjekk!
Kunne gå via egen inngang rett fra hotellet inn i Dyreparken. Selve Dyreparken er et gjennomført flott sted for små og store. Toget gjennom Hakkebakkeskogen med teateroppsetning undervegs, var uforglemmlig!

Takk, Tangstad
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell men veldig små rom, og dusjen var veldig liten. Vi fikk sove bra, ingen brå. Veldig greit å være nærme parkene.
Våre unger på 3 og 2 sover litt urolig, så sovesofaen ble "litt skummel" da de kunne havne mellom armlene og madrassen.

Takk, melitanic
Anmeldt 25. juli 2020

Rommene var fine men for lengere opphold blir de små for en familie på 4.
God mat i restauranten når den endelig kom. Dårlig koordinering gjorde at maten ikke kom samtidig og at det tok veldig lang tid. Frokosten var bra.

Romtips: Har du små barn er det veldig stas med utsikt til parken
Takk, 168stiga
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et strålende opphold på hotellet. Veldig god service. Plassert helt ved egen inngang til parkene. Det gjorde det enkelt å gå inn og ut uten at vi tapte tid. Barnevennlig. Barna følte seg hjemme. Super løsning på frokost. Et par enkelt ansatte gjorde oppholdet enda bedre med høyt service nivå. Litt minus for bittelite rom når vi var en familie på 4. Knapt plass til koffert. Køyesengen for barna føltes liten selv om de var under 140. Men vi tok madrassene ned på gulvet så problemet ble enkelt løst.

Takk, 457 869