norwegian_a
    • Lol.travel
      kr 1 830
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 27. juli 2020

Alt på hotellet var bra, bortsett fra rødløk, champignon og hvitløksdressing på verandagolvet som jeg tok sånn noenlunde bort selv. Jeg vet jeg kunne ringt eller sagt fra, men jeg tok det med noen servietter selv for å unngå at barn tråkka i det. I kjøleskapet lå det en rull med et eller annet inni etter tidligere gjester - ikke så greit, men vi skulle bare ha litt drikke der inne, så dermed gikk det greit. Bortsett fra det, koste vi oss de tre dagene vi var på hotellet, og dette kommer ikke til å holde oss borte fra hotellet ved en annen anledning.

Romtips: Vi har vært heldig og fått rom 201 og 101 som vel er handicaprom, men her er stor veranda og kjempefin utsikt.
    Takk, Helgeturister
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har sin egen inngang til dyreparken, under ett min å gå fra hovedinngangen til hotellet. Personell er vennlige, ikke så langt fra bussholdeplassen, shoppe senteret, Kristiansand sentrum. Perfekt for barnefamilie!

Takk, darlynh
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell, ungene elsket det. Litt trist at kjøleskapene skal vekk fra rommene- veldig praktiske til ett par flasker drikke og noe pålegg til kresne små barn:) hyggelige og behjelpelige personal.

Takk, 604jeanettej
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Dyreparken Hotell! God service i resepsjon og restaurant. Hyggelig og blid betjening som gjorde det lille ekstra som vi som besøkande setter sånn pris på. Følte virkelig de hadde tatt koronasituasjonen på alvor!
    Vi hadde betalt ekstra for balkong med sjøutsikt, og det var verdt pengene - vi hadde førsteklasses utsikt til sjørøverskuter som kom og gjekk!
    Kunne gå via egen inngang rett fra hotellet inn i Dyreparken. Selve Dyreparken er et gjennomført flott sted for små og store. Toget gjennom Hakkebakkeskogen med teateroppsetning undervegs, var uforglemmlig!

Takk, Tangstad
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bra hotell men veldig små rom, og dusjen var veldig liten. Vi fikk sove bra, ingen brå. Veldig greit å være nærme parkene.
    Våre unger på 3 og 2 sover litt urolig, så sovesofaen ble "litt skummel" da de kunne havne mellom armlene og madrassen.

Takk, melitanic