CheapTicketsUSD 133
Orbitz.comUSD 133
FindHotelUSD 132
TripadvisorUSD 133
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fint og koselig hotell. Tommel opp for gratis parkering. Kjempe hyggelig personal. Bra inntrykk generellt. Litt skuffende å ikke få frukost inkludert. Og på rommet vi hadde, med sovesofa ble det veldig lite plass på. Ingen skapplass/plass til oppbevaring. Vi sov her i 3 netter. Dyreparken og opplevelsen ellers var helt super.

Takk, Brukernavn7
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn bodde på dobbeltrom med sovesofa.

Vi ankom klokken 1700, fikk nøkkelkort, men rommet var ikke vasket i det hele tatt(håndklær på gulv, søppel ikke tømt, uredd seng osv). Det tok da 1 t og 45 min å klargjøre rommet for oss...vi fikk ennoizza delt på 4 stk mens vi ventet. Rommet var knøttlite, og vil under ingen omstendigheter anbefale dette til en famile med barn på ferie. Når vi hadde med oss koffert var det ikke mulig å gå på rommet. Dobbelstengen består av to senger som sklir fra hverandre svært lett. Sovesofaen var svært hard, og man kunne ikke ha barna mellom foreldre i dobbeltsengen da de da ville falt på gulvet fordi sengen deler seg lett. Positivt med positive ansatte og kort vei til dyreparken, men ikke verdt prisen dessverre. Mer for pengene, større plass og stiligere hotell i Kristiansand sentrum.

Takk, norwegian_a
Anmeldt 27. juli 2020

Alt på hotellet var bra, bortsett fra rødløk, champignon og hvitløksdressing på verandagolvet som jeg tok sånn noenlunde bort selv. Jeg vet jeg kunne ringt eller sagt fra, men jeg tok det med noen servietter selv for å unngå at barn tråkka i det. I kjøleskapet lå det en rull med et eller annet inni etter tidligere gjester - ikke så greit, men vi skulle bare ha litt drikke der inne, så dermed gikk det greit. Bortsett fra det, koste vi oss de tre dagene vi var på hotellet, og dette kommer ikke til å holde oss borte fra hotellet ved en annen anledning.

Romtips: Vi har vært heldig og fått rom 201 og 101 som vel er handicaprom, men her er stor veranda og kjempefin utsikt.
Takk, Helgeturister
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har sin egen inngang til dyreparken, under ett min å gå fra hovedinngangen til hotellet. Personell er vennlige, ikke så langt fra bussholdeplassen, shoppe senteret, Kristiansand sentrum. Perfekt for barnefamilie!

Takk, darlynh
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell, ungene elsket det. Litt trist at kjøleskapene skal vekk fra rommene- veldig praktiske til ett par flasker drikke og noe pålegg til kresne små barn:) hyggelige og behjelpelige personal.

Takk, 604jeanettej