Travelocity
CheapTicketsUSD 140
Orbitz.comUSD 140
FindHotelUSD 140
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, god mat og deilige senger! Barna storkoste seg kort vei til og fra parken, veldig barnevennlig. Pluss for at innsjekk var klart kl 12. Eneste minus var musikken som hørtes godt inn på rommet til sent på kveld.

Takk, Ingvild M
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn på et rom med balkong mot grashavet. Rommet var utrolig trangt. Veldig få muligheter til å henge opp og legge klær i hyller. Dette førte til at det ble kofferter og bagger over alt. Slitne rom, trenger en oppussing asap.

Takk, Jan K
Anmeldt 30. juli 2020

Vi er en familie på 4 som bodde her i to netter. Vi hadde rom med balkong og sjøutsikt, noe som var veldig hyggelig. Rommet er lite for 4 stykker når sovesofaen er slått ut, men det gikk på et vis. Personellet i resepsjonen var veldig imøtekommende og hyggelige, rommet var rent og pent. Veldig praktisk med egen inngang til dyreparken og gangsti over til Abra havn. Gratis parkering er et pluss. Høyt fokus på smittevern. Vi bestilte før Covid-19 og hadde bestilt frokost og middagsbuffet. Middagsalternativet uten buffet var helt ok, men frokosten var en skuffelse. Det var ikke mulig å få mer mat enn tallerkene barna bestilte. Så en ekstra pannekake til en 8 åring kunne vi bare glemme. Styr unna frokosten.

1  Takk, jt0v
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fint og koselig hotell. Tommel opp for gratis parkering. Kjempe hyggelig personal. Bra inntrykk generellt. Litt skuffende å ikke få frukost inkludert. Og på rommet vi hadde, med sovesofa ble det veldig lite plass på. Ingen skapplass/plass til oppbevaring. Vi sov her i 3 netter. Dyreparken og opplevelsen ellers var helt super.

Takk, Brukernavn7
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn bodde på dobbeltrom med sovesofa.

Vi ankom klokken 1700, fikk nøkkelkort, men rommet var ikke vasket i det hele tatt(håndklær på gulv, søppel ikke tømt, uredd seng osv). Det tok da 1 t og 45 min å klargjøre rommet for oss...vi fikk ennoizza delt på 4 stk mens vi ventet. Rommet var knøttlite, og vil under ingen omstendigheter anbefale dette til en famile med barn på ferie. Når vi hadde med oss koffert var det ikke mulig å gå på rommet. Dobbelstengen består av to senger som sklir fra hverandre svært lett. Sovesofaen var svært hard, og man kunne ikke ha barna mellom foreldre i dobbeltsengen da de da ville falt på gulvet fordi sengen deler seg lett. Positivt med positive ansatte og kort vei til dyreparken, men ikke verdt prisen dessverre. Mer for pengene, større plass og stiligere hotell i Kristiansand sentrum.

Takk, norwegian_a