Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Trange rom for 4 tross høy pris. Dårlig ventilasjon, og vinduet mot støyete forestilling som ikke stoppet før 23:45 måtte være oppe. Nærme alle fasiliteter var veldig bra, bla Abra Havn på ettermiddagen ved ankomst.

Takk, _isteinlieb2020
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Eneste som skiller seg ut ved dette hotellet er beliggenhet ved siden av Dyreparken. Den er super. Hyggelig personale, rent og pent rom. Bra at parkering var gratis for beboere. Rommet var knøttlite. Syns det er irriterende at halve resepsjonen er en salgsbod/lekebutikk.

Takk, kristinahe
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, god mat og deilige senger! Barna storkoste seg kort vei til og fra parken, veldig barnevennlig. Pluss for at innsjekk var klart kl 12. Eneste minus var musikken som hørtes godt inn på rommet til sent på kveld.

Takk, Ingvild M
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn på et rom med balkong mot grashavet. Rommet var utrolig trangt. Veldig få muligheter til å henge opp og legge klær i hyller. Dette førte til at det ble kofferter og bagger over alt. Slitne rom, trenger en oppussing asap.

Takk, Jan K
Anmeldt 30. juli 2020

Vi er en familie på 4 som bodde her i to netter. Vi hadde rom med balkong og sjøutsikt, noe som var veldig hyggelig. Rommet er lite for 4 stykker når sovesofaen er slått ut, men det gikk på et vis. Personellet i resepsjonen var veldig imøtekommende og hyggelige, rommet var rent og pent. Veldig praktisk med egen inngang til dyreparken og gangsti over til Abra havn. Gratis parkering er et pluss. Høyt fokus på smittevern. Vi bestilte før Covid-19 og hadde bestilt frokost og middagsbuffet. Middagsalternativet uten buffet var helt ok, men frokosten var en skuffelse. Det var ikke mulig å få mer mat enn tallerkene barna bestilte. Så en ekstra pannekake til en 8 åring kunne vi bare glemme. Styr unna frokosten.

1  Takk, jt0v