TripadvisorUSD 133
CheapTicketsUSD 133
Orbitz.comUSD 133
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Rommet var en middelmådig rengjøring. Gardiner ble revet av, noen nøkkelen lå på speil, i dusjen var det en del fra en barberhøvel. Jeg har satt en høy score, fordi det var en hyggelig personer i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 433katjap
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det må være den minst ukomfortable sengen ever! :) Ellers fint. Maten var som i Parken, masseprodusert, overpriset og akkurat god nok. Men alt i alt en fin helg i Parken. Dere har litt å gå på, men antagelig kost/nyte vurdering som stopper dere. PS. Trimrommet, en vits.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, JorgenW
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Trange rom for 4 tross høy pris. Dårlig ventilasjon, og vinduet mot støyete forestilling som ikke stoppet før 23:45 måtte være oppe. Nærme alle fasiliteter var veldig bra, bla Abra Havn på ettermiddagen ved ankomst.

Takk, _isteinlieb2020
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Eneste som skiller seg ut ved dette hotellet er beliggenhet ved siden av Dyreparken. Den er super. Hyggelig personale, rent og pent rom. Bra at parkering var gratis for beboere. Rommet var knøttlite. Syns det er irriterende at halve resepsjonen er en salgsbod/lekebutikk.

Takk, kristinahe
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, god mat og deilige senger! Barna storkoste seg kort vei til og fra parken, veldig barnevennlig. Pluss for at innsjekk var klart kl 12. Eneste minus var musikken som hørtes godt inn på rommet til sent på kveld.

Takk, Ingvild M