CheapTicketsUSD 148
Orbitz.comUSD 148
FindHotelUSD 148
TripadvisorUSD 148
Anmeldt 4. august 2020

Hyggelige ansatte, god mat i restauranten samt meget bra service.Parkering rett ved hotellet gjorde det enkelt. Fine rom og suveren beliggenhet. Positivt med egen inngang til Dyreparken som gjorde det enkelt å komme inn samt dele opp besøket litt.

Takk, 386p_lt
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Rommet var en middelmådig rengjøring. Gardiner ble revet av, noen nøkkelen lå på speil, i dusjen var det en del fra en barberhøvel. Jeg har satt en høy score, fordi det var en hyggelig personer i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 433katjap
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det må være den minst ukomfortable sengen ever! :) Ellers fint. Maten var som i Parken, masseprodusert, overpriset og akkurat god nok. Men alt i alt en fin helg i Parken. Dere har litt å gå på, men antagelig kost/nyte vurdering som stopper dere. PS. Trimrommet, en vits.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, JorgenW
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Trange rom for 4 tross høy pris. Dårlig ventilasjon, og vinduet mot støyete forestilling som ikke stoppet før 23:45 måtte være oppe. Nærme alle fasiliteter var veldig bra, bla Abra Havn på ettermiddagen ved ankomst.

Takk, _isteinlieb2020
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Eneste som skiller seg ut ved dette hotellet er beliggenhet ved siden av Dyreparken. Den er super. Hyggelig personale, rent og pent rom. Bra at parkering var gratis for beboere. Rommet var knøttlite. Syns det er irriterende at halve resepsjonen er en salgsbod/lekebutikk.

Takk, kristinahe