TripadvisorUSD 158
Lol.travel
eDreamsUSD 163
Orbitz.comUSD 158
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell, med vennlig og hjelpsomme medarbeidere og den beste beliggenheten når en skal i Dyreparken.

Rommet var noe trangt for en familie på 5, men vi klarte oss greit. Vi hadde 3 overnattinger.

Maten på Safari var god. Vi spiste på restauranten bare en gang da vi synes det var vel dyrt.

Takk, roe70
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Rommet var veldig trangt, i og med at vi var 3. Gode senger!Restauranten har ikke noe særlig å tilby vegetarianere. Bestilte Frokostpose, men holdt ikke hva den lovte.
Resepsjonen, hyggelig betjening.

Takk, astrif
Anmeldt 4. august 2020

Hyggelige ansatte, god mat i restauranten samt meget bra service.Parkering rett ved hotellet gjorde det enkelt. Fine rom og suveren beliggenhet. Positivt med egen inngang til Dyreparken som gjorde det enkelt å komme inn samt dele opp besøket litt.

Takk, 386p_lt
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Rommet var en middelmådig rengjøring. Gardiner ble revet av, noen nøkkelen lå på speil, i dusjen var det en del fra en barberhøvel. Jeg har satt en høy score, fordi det var en hyggelig personer i resepsjonen.

Takk, 433katjap
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det må være den minst ukomfortable sengen ever! :) Ellers fint. Maten var som i Parken, masseprodusert, overpriset og akkurat god nok. Men alt i alt en fin helg i Parken. Dere har litt å gå på, men antagelig kost/nyte vurdering som stopper dere. PS. Trimrommet, en vits.

Takk, JorgenW