Helene Bråten
    kr 1 199
  • Vio.com
10.3 km fra Dyreparken Safarihotell
Gratis Wi-Fi
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
Bli belønnet med One Key
    kr 1 320
  • Agoda.com
0.5 km fra Dyreparken Safarihotell
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell, rent og ryddig

Det som trekker ned er mangelfull informasjon. Skulle ønske info om fravær av rengjøring under besøket var tydeligere.
Det største problemet var elendig internett. Skulle ønske nettet holdt normal hastighet. Chrome cast virker ikke grunnet veldig tregt internett.

Veldig hyggelige og høflige ansatte.
Alt i alt 8,5 / 10

1  Takk, zruuney
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

I likhet med andre hotell tilknyttet fornøyelsesparker er opplevelsen underveldende. Rommene er små og dårlig egnet for familier. Ingen tegn til klimaanlegg. Rommet i tredje etasje hadde vindu av gammel type uten barnesikring. Prisene er høye både på opphold og servering.

Parkering var inkludert for både ankomst- og avreisedato.

Frokost var ikke inkludert og var under dette oppholdet begrenset til en forhåndsbetalt meny, betegnet som a la carte, men hvor man bare kunne velge en enkelt rett. Det var heller ikke mulig å få mer av maten eller kjøpe flere retter om man fortsatt var sulten. Tåler ikke sammenligning med de fleste vanlige hotell hvor en bedre frokost er inkludert, i den mengden man måtte ønske.

Fordelen er selvsagt kort vei og egen inngang til Dyreparken, slik at man får mest mulig utav dagen der. En del rom har også utsikt mot parken eller mot sjørøverhavna Abra Havn.

Er du villig til å kjøre 10 minutter kan du bo og spise bedre for mindre penger andre steder.

Takk, royolsen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell, med vennlig og hjelpsomme medarbeidere og den beste beliggenheten når en skal i Dyreparken.

Rommet var noe trangt for en familie på 5, men vi klarte oss greit. Vi hadde 3 overnattinger.

Maten på Safari var god. Vi spiste på restauranten bare en gang da vi synes det var vel dyrt.

Takk, roe70
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Rommet var veldig trangt, i og med at vi var 3. Gode senger!Restauranten har ikke noe særlig å tilby vegetarianere. Bestilte Frokostpose, men holdt ikke hva den lovte.
Resepsjonen, hyggelig betjening.

Takk, astrif
Anmeldt 4. august 2020

Hyggelige ansatte, god mat i restauranten samt meget bra service.Parkering rett ved hotellet gjorde det enkelt. Fine rom og suveren beliggenhet. Positivt med egen inngang til Dyreparken som gjorde det enkelt å komme inn samt dele opp besøket litt.

Takk, 386p_lt