mitersen
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansand
203208 av 836 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en helt fantastisk helg hos dere. Vi alle har storkoset oss. Både baby, barn, ungdom og voksen. Rommene, frokosten (litt dyr da), personalet, hotellet og parken. For en opplevelse. Jentungen gråt fra bassengområdet til hotellet for hun ikke ville ferien hos dere skulle være over.

Takk, anettee193
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Bodde fem netter på dyreparken hotel i august. Koselig og familievennlig hotel med dyreparken bare noen meter unna. Hadde rom med balkong og fikk oppleve å se skuta til kaptein Sabeltann en del ganger i løpet av en dag,men det var bare gøy. Fint rom med god seng. Minus at det ikke var klesskap på rommet,også et minus at det ikke var utelampe,ble litt vanskelig å sitte ute sent på kvelden når det ble mørkt. Maten på restauranten var god dog litt dyrt. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Lindarov
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi har hatt tre flotte dager på hotellet og dyreparken. Både barn og voksne har hatt det helt supert! Personalet på hotellet er behjelpelige og imøtekommende og rommet var fint, rent og barnas senger var pyntet litt ekstra, noe de satte stor pris på. Vi kommer gjerne tilbake en neste år :-)

Takk, Emeliekristine
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

For tidlig stenging av show og badeland. Dårlig mat og for lite tilbud. Altfor dårlig skilting.hakkebakkentoget er altfor kort og har med for få figurer i forhold til prisen på billettene. Maten og suvenirer er altfor dyre.

Takk, 548elisabethe
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fint hotell og veldig hyggelig personell er og anbefale for andre god sevice,er og anbefalle god mat kommer snart tilbake til dere.kommer til og anbefalle for alle mine venner og bekjente har alltid fått god behandling, porsjonene med mat var store med godt utvalg man kunne få ekstra om man ønsket mere

Reisetype: Reiste alene
Takk, IvarN29