Marthe O
Dato for oppholdet: september 2020
Maria Anderson, SalgDyreparken Safarihotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. nov. 2020
Hei Marthe,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse!

Velkommen tilbake til oss.

Hilsen Dyreparken
    kr 2 867
  • Radissonhotels.com
    kr 2 786
Restaurant
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
Bli belønnet med One Key
    kr 1 320
  • Agoda.com
0.5 km fra Dyreparken Safarihotell
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Ble veldig skuffet da alt i parken var stengt. Forstår godt att det må være noen begrensninger utenfor høysesong men hadde vi vært klar over att alle attraksjoner, butikker/boder og spisesteder var stengt ville vi brukt pengene våre ett annet sted. Følte vi gikk rundt i en park som ikke var åpen for besøkende. Jentungen ble såklart veldig skuffet da ingen av attraksjonene var åpne. Fikk jo sett litt dyr, men når man betaler for hotellovernatting og billetter for flere dager føler man seg nesten lurt når man går rundt i en park som er så godt som stengt. Vil likevel skryte av di ansatte både på hotellet og i parken, veldige blide og imøtekommende. Renholdet på hotellet kunne vært mye bedre da vi fant matrester på gulvet, flekker i sengetøyet og hår rester på badet. Spesielt i denne corona tiden kunne dette vært betraktelig bedre. Frister ikke til gjentagelse.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, D2054LXninam
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Dette var en tur vi hadde sett frem til, men det sto absolutt ikke til forventningene!
Først av alt var personalet lite hyggelige eller motakelige. Maten(frokosten) var noe av det verste jeg har spist! Veldig kvalmende. De sa alltid at «det er pga corona det har blitt sånn» men jeg tror at det alltid har vært like ille!
Dyreparken var dødskjedelig. Alt av leker og aktiviteter var av og dyra var altfort fjernt til å kunne se.
I restaurantene måtte man bestille gjennom app (pga corona) istedenfor å kjøpe noe direkte noe som er en menneskelig ting å gjøre! Veldig dårlig service fra de i restaurentene!
Ikke nok med at maten og servicen var helt forferdelig, men det var altfor dyrt også!!
Badelandet var ikke noe særlig bedre heller!
Det er sikkert sesong og ferie som bestemmer hvordan aktiviteter det foregår, men når begge parker er oppe burde alt annet være oppe også!! Folk har ferie på ulike tidspunkt!
Jeg sier det fra bunnen av hjertet ALDRI MER SKAL JEG HIT IGJEN!! Forferdelige folk som jobber der, lite hyggelige og så høye på seg selv! Slapp av, dere jobber bare i dyrepark det er ikke noe å skryte av!

Takk, ifshananen
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Jeg reiste alene med mine 3 barn og møtte veldig hyggelige personale, rent og fint rom. Deilig med balkong og glad for passe stort kjøleskap på rommet. Vi kommer gledelig tilbake igjen :) Vi hadde ikke noe frokost fra hotellet men neste gang vill vi gjerne prøve den også.

Takk, MiaMille6
Anmeldt 24. august 2020

Bestilte en suite til fire perosner en helg vi skulle besøke dyreparken.
Da jeg spurte om en reiseseng til minste mann var dette noe som måtte betales ekstra for. Dette synes jeg blir smålig når man har booket en suite for fire personer. Fikk i tillegg beskjed om at denne skulle stå ferdig oppredd da vi ankom hotellet på fredagskvelden. Det gjorde den ikke, og vi måtte vente i ca 30 minutter før noen kom med sengen til en overtrøtt gutt.
Frokosten var bra, men dette var også noe som måtte betales over 200,- kr pr per ekstra for. Stive priser i kiosk, f.eks 40,-kr for en pakke med mr lee nudler.
Rommet vårt lå midt i mellom et eller flere hånball lag som bodde der i forbindelse med en cup. Det var svært lytt og det hørtes ut som de spilte hånball i veggen ved siden av. Det ble da vanskelig å sove for både voksne og barn.

Takk, 489susannee
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Spennende hotell for små og store. Rent og pent, flott tema som var skikkelig gjennomført.
Bittelite minus på at rommet var trangt. Manglet en stol inne. Pluss for utsikt mot parken.
Hyggelig betjening som var meget hjelpsomme.

Takk, renatef2013