2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 119
Orbitz.comUSD 119
eDreamsUSD 118
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Et opphold her er for opplevelsen av i bo i Dyreparken. Vi bodde to voksne og et barn på et dobbeltrom med sovesofa, hvilket medførte at det ble veldig trangt. Helt ok for én natt, men for trangt for to netter med bagasje. Sengene er i tillegg twin senger som sklir fra hverandre, noe som ble en ulempe for oss. Dusjen var glohet og vi slet med å justere temperaturen. Frokostbuffet er ok, en del utvalg og mye god frukt, men ikke hardkokte egg eller bacon. Vi var fornøyde med servicen, oppholdet i parken og opplevelsen av å bo så nære, men som hotellopphold var dette bare midt på treet.

Takk, aarrestads
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke er helt tilfreds etter å ha besøkt oss. Utvalgte rom har twin beds, men spør gjerne etter dobbeltseng hvis dere besøker oss igjen. Rommene er dessverre noe små, men det finnes plass under sengene til å legge kofferter.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 10. juli 2021

bra hotell fint rom med balkong grei størrelse burde hadd muligt het for regulering av temperatur.
veldi bra resturang i kjeller hyggelige og løsningsorienterte ansatte.
det samme kan ikke sis om parken

Takk, espens543

Hei Espen,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. juli 2021

Var her med sønnen min på 4 år i en natt.
1. Veldig dårlig plass på rommet. De burde evt hatt en bod for barnevogner (som mange har med seg i Dyreparken).
2. Veldig kaldt på badet. Orket ikke tanken på å ta en dusj der. I tillegg var dusjdøren veldig dårlig plassert og det ble trangt foran vasken (selv for en slank dame på 160cm og 50kg).
3. Skittent gulvteppe og sengeteppe. Skittent kjøleskap.
4. Burde hatt noe foran vinduene som ga litt mer privatliv (typ frosting nederst), da det er trist å ha for gardinene hele tiden.
5. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale i resepsjonen.
6. Veldig god frokost (buffet).
7. Litt dårlig middagstilbud og veldig dårlige servitører.

Alt i alt syns jeg dette var altfor dyrt ift hva man fikk. Neste gang bor vi heller på et annet hotell som ligger litt unna.

1  Takk, Martineruz

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig anmeldelse. Barnevogner kan plasseres i 4. etasje hvis man ikke ønsker å ta opp plass på rommet. Det er leit å lese at renholdet ikke var på topp, og at badet var kaldt. Slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være.

Dere er hjertelig velkomne tilbake til oss hvis dere ombestemmer dere.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt til, og det var rent og pent.
Intet å utsette bortsett fra muligheten til å regulere temperaturen på rommet. På vårt rom sto air-condition på en for lav temperatur, og det var ikke mulig å slå den av eller regulere tempen. Tok kontakt med betjeningen, men de kunne ikke gjøre noe uten vaktmesteren. Det burde ha vært en mulighet for å regulere dette selv på hotellrommet.

Takk, Joakim H

Hei Joakim,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere er tilfreds med besøket! Hotellet har dessverre kun sentralventilasjon, som gjør det vanskelig å styre temperatur på hvert enkelt rom. Dette er noe vi ønsker å utbedre ved neste renovering.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Maten i restauranten er jevn over svært god, gode retter, med gode råvarer. God service. Fikk maten veldig raskt. Det lønner seg å booke bordet på sommeren. Fin utsikt til vannet ved dyreparken. Er vist også mulig å låne diverse spill om man kjeder seg.

1  Takk, I8553HHchristianh

Hei,

Tusen takk for fin anmeldelse! Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.