Expedia.comUSD 117
eDreamsUSD 117
Orbitz.comUSD 117
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig praktisk plassering, og god frokost.
Trenger en oppussing av balkongene og ny kokk.

Vi bestilte pakken «Drømmeferie» som inneholdt parkbiletter, show, og to overnattinger.
Opplegget er veldig proft og gir totalt en god opplevelse.
Tre dager på pølser og nuggets er allikevel en påkjenning.
Menyen til resturanten så god ut, men var en stor skuffelse.
Alt i alt en helt middels opplevelse.

Takk, 206audune
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er leit å lese at menyen var en skuffelse, slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett rom mot vannet hvor vi kunne se Dyreparken og kapteinsabeltann båten. Dette var populært. Egen inngang inn til Dyreparken. Personalet som jobbet der var hyggelig. Kan anbefale dette hotellet til familier som skal være i Dyreparken.

Takk, tomsR5824RW

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! "Balkongrom med sjøutsikt" er virkelig å anbefale.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell og god stemning. Virkelig til å anbefale om man skal flere dager i parken og på kveldsshow. Synes at frokost kunne vært inkludert med tanke på hvilken pris man må ut med per natt. Tung luft i rommene som har vindu til lobby.

Takk, 23mathildes

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse. Innvendige rom har dessverre ikke like god luftemulighet som rom med vindu ut i friluft, men dette ønsker vi gjerne å forbedre.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Først og fremst synes vi det var ubehagelig mye mennesker. Verken voksne eller barn holdt meter avstand noen steder, selv om det var oppmerket. Veldig bra de stedene hvor en kun skulle gå i en retning, om bare avstand hadde blitt holdt. Burde vært vakter som passet på at slik ble overholdt. Å, stå i over 2timer i kø for å kanskje få billett til alle show og turer i over 30 grader er bare helt spinnvilt. Å selge Sunniva kjoler i kun str.6år og sko i kun str.2-3år gir ingen mening. Her ble tårer på nytt! Kjyttavika restaurant skal ha kred for at jeg fikk helt ny tallerken med mat da en måke stupte i min første og tok seg et godt jafs! Desverre smakte maten helt forferdelig og vi gikk ifra alt sammen etter å ha tvingt innpå bittelitt da vi var kjempesultne. Mat og drikke på drivhuset anbefales virkelig istedenfor. Mye bedre! Frokost og middag på dyreparkhotellet var ypperlig. Utrolig godt og god service! Rommet var bra og sengene gode!

Sånn mellom 1-2timer venting på hver ting resulterte i at en ikke kunne gjøre alt barna ønsket, da timene ikke strekker til. Blir ikke å gå flere ganger i sommerferien. Det er rett og slett ikke verdt pengene, da en ender opp med å bruke 3/4 av tiden i kø.

Badelandet var det også altfor mye folk i. Svært ubehagelig. Mye kjekt for ungene på uteområdet. Vi var ikke inne da vi opplevde at det var utrolig skittent forrige gang. Solsenger, bord, stoler og toalett ble ikke vasket så lenge vi var der de tre timene. Eldstemann endte med omgangssyke etter badingen ute denne gangen. Spydde som en gris i to dager. Synd at et såpass fint badeland skal være så urenslig! Blir desverre ikke flere turer her.

Showet på kvelden var utrolig bra! Fantastiske skuespillere! Utlevering av poser før showet var ryddig og bra! Benkene en satt på var helt latterlige. Vi hadde med underlag som anbefalt, men fantes jo ikke benplass. Heldigvis er vi alle 4 smale så vi skviste oss på. De som har større rumpe enn str.m kan ikke hatt en god opplevelse. Så ikke hensikten med at en ble oppropt å kunne gå benk for benk når alle gikk i en flokk ut??

Vi kommer igjen til parken i høstferien! Det var mye hyggeligere der da. Uten tvil!

Takk, FamilienPuntervoll

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Når det gjelder avstand mellom våre gjester har vi en Parkpatrulje som er tilstede på de mest populære områdene, og de ansatte oppfordrer til å holde avstand. Vi er allikevel avhengige av at våre gjester selv også klarer å holde avstand til andre gjester. Det er leit å lese at dere har hatt dårlige opplevelser når det gjelder mat og Badeland, og vi ønsker selvsagt å levere bedre enn dette.

Årsaken til at man ble sendt ut puljevis etter kveldsforestillingen var for å unngå at alle reiste seg samtidig, når vi gjennomførte det på den måten vi gjorde ble det en jevn strøm med gjester ut av området. Neste sommer er vi forhåpentligvis tilbake til normal forestilling, uten familiebenker.

Velkommen til oss i høstferien!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et opphold her koster mye, og det gjør noe med forventningene. Ett av våre barn har en del matallergier, noe hotellet i forkant forsikret oss om skulle være uproblematisk. Det ble ikke som forventet, men masse ekstra bryderi for at 7-åringen skulle få spist trygt. I tillegg var ikke rommet rent ved ankomst, bl.a. lå det brukte kontaktlinser på nattbordet, to gjenglemte sverd under senga, gulvmatten var full av flekker, gardina delvis revet ned, og det var mye støv og rusk på gulvene. Når rommene ikke blir rengjort i løpet av et 4 dagers opphold, må det i det minste være rent når man kommer. Ellers er betjeningen hyggelig og serviceinnstilt, og det er selvfølgelig praktisk å bo så nært parken. At det er egen inngang til parken for hotellgjester, kunne vi godt blitt informert om ved ankomst.

Takk, Ingvild N

Hei Ingvild,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi beklager at rommet ikke var ordentlig rengjort ved ankomst, og at det ble ekstra arbeid for at barnet kunne spise trygt. Slik skal det selvsagt ikke være. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.