Orbitz.comUSD 124
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bedre enn i fjor. Hotellrommet var lite, men fin utsikt mot dyreparken og Kaptein sabeltanns verden. Hyggelig personale som fulgte opp gjestene bra. Bra renslighet på rommene og området ellers.

Takk, 456stiant
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på Dyreparken hotell og hadde 3 dager med tilgang i begge parker. Barna storkoste seg, og vi hadde som besteforeldre en topp tur hvor vi også kosa oss. Showet på kvelden med kaptein Sabeltann var bare helt fantastisk. Det som trekker ned er pris (eks. 42 for en halv liter brus), små hotellrom til 4 personer, maten ute ( eks pizza på Teina som var dårlig stekt og hadde hele 3 biffbiter) lang kø til tur med den sorte dame, her kunne det vært en bedre løsning.
Vi kommer gjerne tilbake om noen år når minste barnebarn er blitt stor nok

Takk, g_rilk2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere har kost dere både barnebarn og besteforeldre! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Høy standard på hotellet. Trivelige og hyggelige ansatte. Tar seg tid til å prate med barna. Koselige rom med fine bilder etc. Litt trangt når både dobbeltseng og sovesofa er utslått i rommet ift plass til kofferter og sånn.
Kort og praktisk vei til parken. Vi har hatt et veldig fint opphold!

Takk, Mirewil

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Vi er enige i at det er litt lite gulvplass igjen når sovesofa er utslått, men det er plass til å legge kofferter under sengen. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig praktisk plassering, og god frokost.
Trenger en oppussing av balkongene og ny kokk.

Vi bestilte pakken «Drømmeferie» som inneholdt parkbiletter, show, og to overnattinger.
Opplegget er veldig proft og gir totalt en god opplevelse.
Tre dager på pølser og nuggets er allikevel en påkjenning.
Menyen til resturanten så god ut, men var en stor skuffelse.
Alt i alt en helt middels opplevelse.

Takk, 206audune

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er leit å lese at menyen var en skuffelse, slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett rom mot vannet hvor vi kunne se Dyreparken og kapteinsabeltann båten. Dette var populært. Egen inngang inn til Dyreparken. Personalet som jobbet der var hyggelig. Kan anbefale dette hotellet til familier som skal være i Dyreparken.

Takk, tomsR5824RW

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! "Balkongrom med sjøutsikt" er virkelig å anbefale.

Velkommen tilbake til oss!