Expedia.comUSD 117
Travelocity
Orbitz.comUSD 117
eDreamsUSD 118
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette er virkelig ett flott familiehotell som ligger like ved inngangen til Dyreparken. Stort pluss at boende gjester har egen inngang. Synes at renholdet kunne vært bedre ellers fornøyd. Synes også utsikten kunne vært bedre fra hotellrommet

Takk, Y657VRsusanneh
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Bestill gjerne "Balkongrom med sjøutsikt" for å få den aller beste utsikten.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Svært bra opphold på balkong-rom, utsikten var helt fantastisk og alle ansatte, fra bartendere, frokostverter og resepsjonister var utrolig hyggelig og imøtekommende.
Savner litt større rom til den prisen man betaler, det blir ekstremt trangt med sovesofa, savnet også noe oppbevaringsplass på hotellrommet som en enkelt hylle eller skuff å ha klær i, men skjønner at det er et plassproblem.

God og velfylt frokostbuffet som hadde alt man kan ønske seg, bortsett fra bacon.

Alt i alt er vi veldig fornøyde med oppholdet og kommer gjerne tilbake

Romtips: Husk å registrer bilen i resepsjonen ved ankomst
Takk, 80085AndreasF

Hei Andreas,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hadde 2 netter på hotellet og rommet ble litt i trangeste laget med sovesofa oppslått og 4 personer. Var 2 voksne og 2 barn, 9 og 11 år. Men god service og behjelpelig personale spesielt i resepsjonen. Vi glemte igjen en kose bamse på rommet ved utsjekking og den ble godt ivaretatt og gjorde at ferien fikk en lykkelig slutt. Tusen takk til renhold og Vilde i resepsjonen. Generelt god opplevelse av hotellet og parken.

Takk, LUTAFISKEN

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Godt å lese at kosebamsen kom til rette :)

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig ansatte på hotell og park. Flotte rom. Mye fint å oppleve i fantastiske omgivelser. Ryddig og rent overalt. Appen gjorde det vanskelig å bestille mat mtp allergier. 9/10 får dem! Vi skal tilbake ❤️

Takk, inasof

Hei,

Takk for veldig fin anmeldelse! Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bedre enn i fjor. Hotellrommet var lite, men fin utsikt mot dyreparken og Kaptein sabeltanns verden. Hyggelig personale som fulgte opp gjestene bra. Bra renslighet på rommene og området ellers.

Takk, 456stiant

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss.