2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Orbitz.comUSD 121
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har ideell beliggenhet for besøk i Dyreparken. Hyggelig betjening, god frokost og middag. God og variert barnemeny. Hotellet fremstår som rent og taklet godt smitteverntiltak. Familierommene er små og trange. Greit med elektrisk rullestol for barn.

Takk, 698ingerf
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Det er fint å lese at dere er fornøyde med besøket hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hei. Har hatt tredagers biletter i dyrehagen med overnatting hos dere. Vi er fire stk og fikk rom med dobbeltseng på sovesofa til ungene. Her hadde det vært bedre med køye senger da det ble veldig trangt på rommet. Vi hadde også litt regn og fikk endel vått tøy som vi slet med å tørke pga dårlig med knagger. Bra med høy seng slik at koffert kommer under da det ikke var garderobe noe sted. Sengene ganske god og deilig trykk i dusjen. Men på våres rom ville ikke dusjveggen feste seg slik at vi fikk bedre plass på badet. Måtte bruke søppelbøtte som feste. Også her hadde det vært ønskelig med fler knagger. Det ble veldig vått på hele badet og ofret håndkler for å tørke gulvet. Hadde også vært supert med varme kabler i gulvet.
Maten i frokost buffe var god. Barna savnet pannekaker men vi voksne var fornøyde. Vi spiste også middag en dag i resturanten, og den var nydelig og god service. Generelt veldig hyggelig mennesker som jobbet på hotellet.

Vi hadde et fint opphold, selvom rommet hadde noen mangler.

Takk, iselillk

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig, men ærlig anmeldelse. Ta gjerne kontakt med oss for å be om køyesenger på rommet hvis dere skal besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var helt ok på størrelse. Bodde der torsdag - søndag.
I løpet av denne perioden var ikke housekeeping innenfor døren. Greit med smitteverntiltak, men tømme søppel, nye håndklær, re opp seng etc er noe de får til, Covid-19 eller ei. Andre hotell klarer/og gjør dette. (Er jo bare å ha maske og hansker).
Ang frokost:
Eggene var ikke noe å skryte av - veldig dårlig kokt, det hvite var helt rennende, slik skal ikke et egg være. Slik var de hver dag, og vi prøvde flere egg.
Ellers greit med forhåndsbestent tid på frokosten, men når en får tid kl 9:30 og frokosten begynner å bli ryddet bort ca kl 9:55 synes jeg er dårlig. Har selv arbeidet i hotellbransjen i flere år, og vi var opptatt av at gjestene skulle finne alt, gjennom hele frokosten, og at det skulle være ferskt og varmt. Denne opplevelsen kan jeg dessverre ikke stå inne for her.
Må ellers få kredit for veldig godt smittevern i restauranten, flinke til å rengjøre, og se til at gjester fulgte smittevernet. Og sist men ikke minst veldig hyggelige og gjestmilde ansatte. Dette gjelder også resepsjonen som er hotellets ansikt.
Ellers flott sittegruppe utenfor restauranten for å kunne ta seg en morgenkaffe.

1  Takk, Odyssey44522215636

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det stemmer at rommene ikke blir rengjort under oppholdet under pandemien, men spør gjerne etter nye håndklær og ny søppelpose når det er behov for dette. Frokosten skal selvsagt ikke ryddes bort før frokostserveringen er ferdig, og dette må vi beklage for.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette er virkelig ett flott familiehotell som ligger like ved inngangen til Dyreparken. Stort pluss at boende gjester har egen inngang. Synes at renholdet kunne vært bedre ellers fornøyd. Synes også utsikten kunne vært bedre fra hotellrommet

Takk, Y657VRsusanneh

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Bestill gjerne "Balkongrom med sjøutsikt" for å få den aller beste utsikten.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Svært bra opphold på balkong-rom, utsikten var helt fantastisk og alle ansatte, fra bartendere, frokostverter og resepsjonister var utrolig hyggelig og imøtekommende.
Savner litt større rom til den prisen man betaler, det blir ekstremt trangt med sovesofa, savnet også noe oppbevaringsplass på hotellrommet som en enkelt hylle eller skuff å ha klær i, men skjønner at det er et plassproblem.

God og velfylt frokostbuffet som hadde alt man kan ønske seg, bortsett fra bacon.

Alt i alt er vi veldig fornøyde med oppholdet og kommer gjerne tilbake

Romtips: Husk å registrer bilen i resepsjonen ved ankomst
Takk, 80085AndreasF

Hei Andreas,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!