Expedia.comUSD 118
Orbitz.comUSD 118
eDreamsUSD 117
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte et balkongrom med utsikt og fikk et rom på bakkenivå ut mot brygga der veldig mange gikk forbi. Pga innsyn måtte vi ha gardinene lukket og «balkongen» ble ikke brukt. Dette var litt skuffende. Ut over dette har vi ingenting å klage på. God service, grei str på rommet, god mat og plasseringen ift Dyreparken er perfekt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Janne N
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Janne,

Takk for anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke fikk tatt i bruk balkongen, men det er hyggelig å høre at oppholdet ellers stod til forventningene. Hvis dere ønsker å bestille balkongrom igjen på et senere tidspunkt, kan dere gjerne registrere ønske om å komme høyere opp enn bakkeplan.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God beliggenhet i forhold til parken, samt rent og pent - men opplevelsen dras litt ned med uinteresserte resepsjonister (med et unntak), knøttsmå rom og sen respons på å skifte sekk i en søppelbøtte ute i gangen hvor noen hadde funnet det for godt å droppe en bærsjebleie som la en relativt stram odør i hele området.

Takk, Dag U
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Jeg ser vi har forbedringspotensiale på noen punkter her, som vi skal ta tak i. Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell for barnefamilier! Rent og pent, hyggelig personale, stort pluss at det ligger rett ved inngangen til Dyreparken. Vi var kun en natt, barna var skuffet over at vi ikke kunne blir lenger. Neste gang bestiller vi flere netter!

Takk, HanneKVH

Hei Hanne,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss, neste gang over flere dager :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har ideell beliggenhet for besøk i Dyreparken. Hyggelig betjening, god frokost og middag. God og variert barnemeny. Hotellet fremstår som rent og taklet godt smitteverntiltak. Familierommene er små og trange. Greit med elektrisk rullestol for barn.

Takk, 698ingerf

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Det er fint å lese at dere er fornøyde med besøket hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hei. Har hatt tredagers biletter i dyrehagen med overnatting hos dere. Vi er fire stk og fikk rom med dobbeltseng på sovesofa til ungene. Her hadde det vært bedre med køye senger da det ble veldig trangt på rommet. Vi hadde også litt regn og fikk endel vått tøy som vi slet med å tørke pga dårlig med knagger. Bra med høy seng slik at koffert kommer under da det ikke var garderobe noe sted. Sengene ganske god og deilig trykk i dusjen. Men på våres rom ville ikke dusjveggen feste seg slik at vi fikk bedre plass på badet. Måtte bruke søppelbøtte som feste. Også her hadde det vært ønskelig med fler knagger. Det ble veldig vått på hele badet og ofret håndkler for å tørke gulvet. Hadde også vært supert med varme kabler i gulvet.
Maten i frokost buffe var god. Barna savnet pannekaker men vi voksne var fornøyde. Vi spiste også middag en dag i resturanten, og den var nydelig og god service. Generelt veldig hyggelig mennesker som jobbet på hotellet.

Vi hadde et fint opphold, selvom rommet hadde noen mangler.

Takk, iselillk

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig, men ærlig anmeldelse. Ta gjerne kontakt med oss for å be om køyesenger på rommet hvis dere skal besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Velkommen tilbake til oss.