Orbitz.comUSD 121
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig gøy hotell med gjennomført tema og kort vei til parken. Spesielt gøy å se Saveltannskuta kjøre forbi om man har rom med sjøutsikt. Det skaper en ekstra opplevelse. Helt topp med egen parkering når Dyreparken parkeringen er full. Skulle ønske sovesofaer var bedre ettersom familier ofte er fler enn to personer. Den er hard som en planke. Skulle også ønske restauranten hadde bedre og rimligste mat. Opp mot 300,- per rett som i tillegg ikke smaker veldig godt oppleves som ganske kjipt.

Takk, Miraka
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Så hyggelig å lese at dere likte hotellet vårt! Balkongrom med sjøutsikt har virkelig det lille ekstra, når man kan se Den Sorte Dame kjøre forbi. Så leit at du hadde en kjip opplevelse av restauranten, slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde gleden av å bo på Dyreparken Hotell i år igjen, vi var 9 personer med barn og barnebarn, et fantastisk opphold selv i pandemien, utrolig god service og blid personalet, nydelig frokost, hvor vi fikk reservert bord til hele familien. Og bare gå rett fra hotellet og inn i dyreparken med egen inngang fra hotellet var veldig fint. Opplevelsen i parken med familien var helt supert, dette er minner for livet, og så var vi superheldige med været, bare sol og fint vær, vi kommer tilbake i 2022.

Romtips: Best utsikt er mot Kaptein Sabeltanns rike, da ser du båtene kjøre
Takk, leifivarh

Hei Leif Ivar,

Tusen takk for veldig fin anmeldelse! Det er hyggelig å lese at alt var topp med oppholdet deres. Velkommen tilbake i 2022!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte et balkongrom med utsikt og fikk et rom på bakkenivå ut mot brygga der veldig mange gikk forbi. Pga innsyn måtte vi ha gardinene lukket og «balkongen» ble ikke brukt. Dette var litt skuffende. Ut over dette har vi ingenting å klage på. God service, grei str på rommet, god mat og plasseringen ift Dyreparken er perfekt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Janne N

Hei Janne,

Takk for anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke fikk tatt i bruk balkongen, men det er hyggelig å høre at oppholdet ellers stod til forventningene. Hvis dere ønsker å bestille balkongrom igjen på et senere tidspunkt, kan dere gjerne registrere ønske om å komme høyere opp enn bakkeplan.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God beliggenhet i forhold til parken, samt rent og pent - men opplevelsen dras litt ned med uinteresserte resepsjonister (med et unntak), knøttsmå rom og sen respons på å skifte sekk i en søppelbøtte ute i gangen hvor noen hadde funnet det for godt å droppe en bærsjebleie som la en relativt stram odør i hele området.

Takk, Dag U
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Jeg ser vi har forbedringspotensiale på noen punkter her, som vi skal ta tak i. Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell for barnefamilier! Rent og pent, hyggelig personale, stort pluss at det ligger rett ved inngangen til Dyreparken. Vi var kun en natt, barna var skuffet over at vi ikke kunne blir lenger. Neste gang bestiller vi flere netter!

Takk, HanneKVH

Hei Hanne,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss, neste gang over flere dager :)