eDreamsUSD 136
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi kom dessverre til et møkkete og ekkelt hotell rom som ikke var vasket. Sengene var redd opp, men det var kliss på gulvet, flekker på sengene, flekker på håndkle, hår på gulvet, ting fra forrige gjester under sengen og såpen i dusjen fra Rituals var godt vannet ut. Jeg klagde og fikk det vasket dagen etter. Da jeg skrev mail om dette til hotellet fikk jeg bare et beklager. Med tanke på situasjonen vi er i med covid, så er det ekstra ille.

Takk, mariadY7106HZ
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Her virker det som at du har vært virkelig uheldig, og vi har ikke levert slik vi skal. Beklager så mye for at du ikke kom til rent rom, og for at rommet ikke ble vasket før dagen etter. Vi skal se nærmere på våre rutiner her.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn . Hadde dobbeltrom med vindu. Barna sov på sovesofa. De syns madrassen var veldig hard å ligge på. Dårlig renhold. Det var blod(!) og inntørket tannkrem på kanten av vasken da vi sjekket inn. Jeg valgte å vaske det bort selv fordi det ene barnet mitt skulle bruke badet. I tillegg lå det en åpnet Fanta Exotic flaske under sovesofaen som sønnen min fant. Hadde bestilt frokost to dager. Første dagen (3.august) var det helt tomt for glutenfritt brød o.l. enda jeg hadde spesifisert dette i frokostbestillingen. I tillegg var det tomt for alt av "desserter" så barna ble veldig skuffet, og det var en vannlekkasje i taket i restauranten.

Takk, tonjej201
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Tonje,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Her ser jeg vi har sviktet på renholdet, og det må vi bare beklage for. Det skal selvsagt ikke skje, og jeg håper resepsjonen ble informert slik at det ble fulgt opp under ditt opphold hos oss. Vi må også få beklage for at vi var tomme for glutenfritt brød og desserter under frokosten.

Vi håper dere gir oss en ny sjanse og besøker oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Helt perfekt hotell å bo på, når du skal besøke Dyreparken. Tidligere inngang i parken er ett stort pluss for boende gjester. Anbefales på det varmeste. Vi bodde 4 stk på et rom med utslått sovesofa. Det ble litt trangt med fire kofferter, så rommet kunne gått vært litt større. Men vi er veldig fornøyde, og kommer garantert tilbake.

Romtips: Parkering er inkludert når du bor der og det er helt perfekt. Tidligere inngang for boende er ett stort pluss.
Takk, 500maritl

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Tidlig inngang for boende gjester er en god grunn til å velge overnatting hos oss.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig gøy hotell med gjennomført tema og kort vei til parken. Spesielt gøy å se Saveltannskuta kjøre forbi om man har rom med sjøutsikt. Det skaper en ekstra opplevelse. Helt topp med egen parkering når Dyreparken parkeringen er full. Skulle ønske sovesofaer var bedre ettersom familier ofte er fler enn to personer. Den er hard som en planke. Skulle også ønske restauranten hadde bedre og rimligste mat. Opp mot 300,- per rett som i tillegg ikke smaker veldig godt oppleves som ganske kjipt.

Takk, Miraka

Hei,

Så hyggelig å lese at dere likte hotellet vårt! Balkongrom med sjøutsikt har virkelig det lille ekstra, når man kan se Den Sorte Dame kjøre forbi. Så leit at du hadde en kjip opplevelse av restauranten, slik ønsker vi selvsagt ikke at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde gleden av å bo på Dyreparken Hotell i år igjen, vi var 9 personer med barn og barnebarn, et fantastisk opphold selv i pandemien, utrolig god service og blid personalet, nydelig frokost, hvor vi fikk reservert bord til hele familien. Og bare gå rett fra hotellet og inn i dyreparken med egen inngang fra hotellet var veldig fint. Opplevelsen i parken med familien var helt supert, dette er minner for livet, og så var vi superheldige med været, bare sol og fint vær, vi kommer tilbake i 2022.

Romtips: Best utsikt er mot Kaptein Sabeltanns rike, da ser du båtene kjøre
Takk, leifivarh

Hei Leif Ivar,

Tusen takk for veldig fin anmeldelse! Det er hyggelig å lese at alt var topp med oppholdet deres. Velkommen tilbake i 2022!