Booking.comUSD 136
Orbitz.comUSD 124
eDreamsUSD 136
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Et helt ok opphold, men vi fikk et rom med en tv som ikke fungerte. Verken vilje eller evne til å fikse problemet var helt fraværende. De i resepsjonen var lite service innstilte. Med småbarn med på turen måtte kveldene tilbringes på hotellrommet og litt tv tid hadde vært å foretrekke. Sitter dessverre igjen med en følelse av at hotellet ikke ønsker å yte noe ekstra og at servicen dermed uteblir.

Takk, Kathrine L
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei Kathrine,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi beklager at du ikke fikk den hjelpen du skulle fått med TVen, slik skal det selvsagt ikke være.

Vi håper dere gir oss en ny sjanse ved neste anledning, og at vi får gleden av å ha dere som gjester hos oss igjen.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i restauranten. Koselig med rom med veranda og utsikt mot innsjøen. Gode senger. Litt dårlig med oppbevaringsplass på rommet. Hadde ønsket et skap eller flere knagger. Hyggelige ansatte. Vi hadde et fint opphold!

Takk, 285synn_vek

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Så fint å lese at dere er fornøyde med oppholdet!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 8. august 2021

Fint opphold og praktisk at det er så sentralt til parken, spesielt etter kveldsforestillingen.
Bestilte med sovesofa og ikke køyeseng, da begge barna er for små til å sove øverst. Men da vi kom var det kun køyeseng.
Fikk heller ikke frokost da dette var utsolgt når vi bestilte i april.
Til den prisen bør det være i orden når vi ankommer!!

Takk, N5459GHingridl
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det skal være mulig å få kjøpt frokost på hotellet, som f.eks. frokostproviant som kan nytes på rommet eller i Dyreparken, hvis frokostbuffeten er fullbooket. Beklager at du ikke fikk tilbud eller informasjon om dette.

Velkommen tilbake til oss.

Vennlig hilsen Maria, Dyreparken

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hygget oss fælt i Dyreparken i sommer og har allerede planlagt retur neste år. Jeg har svart på publikumsundersøkelsen og kommet med det som trengs av forbedringsforslag på logistikk og kø, her vil jeg bare gi litt ros til de jeg synes fortjener litt ekstra: Danserne i kaptein Sabeltanns verden løftet dags-forestillingen flere hakk med sin innsats og energi på scenen. Soko-kyllingburger var virkelig en saftig vinner syntes alle mann. Personalet i parken var blide og vennlige, alltid hjelpsomme og gjorde atmosfæren i parken veldig hyggelig. De fortjener ALL ros. Den kraftige mannen med skjegg som var vår «guide» på «Grevinnen» gav virkelig det lille ekstra, men best av alt var faktisk byfesten i Kardemomme by, som sannelig var nettop en fest; et veldig godt samspillt ensemble, med stort overskudd av humør, spontanitet og energi, - de voksne lo mer enn barna! Spesielt Politimester Bastian var et funn på scenen med et genuint komisk talent som man sjeldent ser. Jeg kom for å se Sabeltann, men tar med meg en Egner-magi som jeg kommer til å leve på lenge. Tre ganger Hurra for alt som vekker den barnlige gleden i oss!

Takk, Brage96

Hei Brage,

Takk for veldig fin tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at dere voksne også setter pris på underholdningen vår. Velkommen tilbake!

Vennlig hilsen Maria, Dyreparken

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi kom dessverre til et møkkete og ekkelt hotell rom som ikke var vasket. Sengene var redd opp, men det var kliss på gulvet, flekker på sengene, flekker på håndkle, hår på gulvet, ting fra forrige gjester under sengen og såpen i dusjen fra Rituals var godt vannet ut. Jeg klagde og fikk det vasket dagen etter. Da jeg skrev mail om dette til hotellet fikk jeg bare et beklager. Med tanke på situasjonen vi er i med covid, så er det ekstra ille.

Takk, mariadY7106HZ

Hei,

Her virker det som at du har vært virkelig uheldig, og vi har ikke levert slik vi skal. Beklager så mye for at du ikke kom til rent rom, og for at rommet ikke ble vasket før dagen etter. Vi skal se nærmere på våre rutiner her.

Med vennlig hilsen Maria, Dyreparken