Orbitz.comUSD 117
Anmeldt 16. august 2021

Hadde med barn og barnebarn på weekend i Dyreparken. Bodde på Dyreparken hotell. Fine rom (sengene var dog for myke). Hotellet var godt vedlikeholdt, rent og fint. Spiste frokost og middag på hotellet. God mat og god service.

Romtips: Valgte rom med balkong mot parken og Kjuttavika. Populært for barn og bli vekket av at sjørøverskipet til Kaptein Sabeltann glir forbi.
Takk, tronds927
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er veldig tilpasset barn både mat og utseende messig. Hadde hotellrom med balkong ut mot Kaptein Sabeltann sin skute og kunne følge med når den kjørte ut og inn. Så rett bort på kampen mellom Den sorte dame og Grevinnen. Veldig stas. Bad noe slitt og litt trang dusj. Mat og hotellrom er dyrt. Helt vanlig og god kvalitet på mat. Kommer gjerne igjen

Takk, Lommedalsbanden

Hei,

Så hyggelig å lese at du har hatt en fin opplevelse hos oss! Det er noe eget med balkongrommene :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Et helt ok opphold, men vi fikk et rom med en tv som ikke fungerte. Verken vilje eller evne til å fikse problemet var helt fraværende. De i resepsjonen var lite service innstilte. Med småbarn med på turen måtte kveldene tilbringes på hotellrommet og litt tv tid hadde vært å foretrekke. Sitter dessverre igjen med en følelse av at hotellet ikke ønsker å yte noe ekstra og at servicen dermed uteblir.

Takk, Kathrine L

Hei Kathrine,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi beklager at du ikke fikk den hjelpen du skulle fått med TVen, slik skal det selvsagt ikke være.

Vi håper dere gir oss en ny sjanse ved neste anledning, og at vi får gleden av å ha dere som gjester hos oss igjen.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i restauranten. Koselig med rom med veranda og utsikt mot innsjøen. Gode senger. Litt dårlig med oppbevaringsplass på rommet. Hadde ønsket et skap eller flere knagger. Hyggelige ansatte. Vi hadde et fint opphold!

Takk, 285synn_vek

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Så fint å lese at dere er fornøyde med oppholdet!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 8. august 2021

Fint opphold og praktisk at det er så sentralt til parken, spesielt etter kveldsforestillingen.
Bestilte med sovesofa og ikke køyeseng, da begge barna er for små til å sove øverst. Men da vi kom var det kun køyeseng.
Fikk heller ikke frokost da dette var utsolgt når vi bestilte i april.
Til den prisen bør det være i orden når vi ankommer!!

Takk, N5459GHingridl
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det skal være mulig å få kjøpt frokost på hotellet, som f.eks. frokostproviant som kan nytes på rommet eller i Dyreparken, hvis frokostbuffeten er fullbooket. Beklager at du ikke fikk tilbud eller informasjon om dette.

Velkommen tilbake til oss.

Vennlig hilsen Maria, Dyreparken