Orbitz.comUSD 115
eDreamsUSD 123
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Alt i alt en fin opplevelse å bo på hotellet. Rommet er lite, men for to voksne og et barn var det helt greit. Hjalp veldig på at vi hadde veranda med nydelig utsikt mot grashavet. Morsomt for de minste (og de store) å få se Sabeltann sin skute seile forbi på nært hold. Kjekt med egen inngang til Dyreparken for de boende gjestene. Rommet var rent og fint og utrolig god seng :)

Romtips: Vi hadde et lite kjøleskap på rommet. Det var veldig greit slik at vi kunne ordne oss med litt tørrmat selv. Husk engangsbestikk.
Takk, 299kirstik
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,

Tusen takk for fin anmeldelse! Hyggelig å lese at de store også setter pris på å få se Den Sorte Dame seile forbi hotellet vårt :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021

Hadde med barn og barnebarn på weekend i Dyreparken. Bodde på Dyreparken hotell. Fine rom (sengene var dog for myke). Hotellet var godt vedlikeholdt, rent og fint. Spiste frokost og middag på hotellet. God mat og god service.

Romtips: Valgte rom med balkong mot parken og Kjuttavika. Populært for barn og bli vekket av at sjørøverskipet til Kaptein Sabeltann glir forbi.
Takk, tronds927

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er veldig tilpasset barn både mat og utseende messig. Hadde hotellrom med balkong ut mot Kaptein Sabeltann sin skute og kunne følge med når den kjørte ut og inn. Så rett bort på kampen mellom Den sorte dame og Grevinnen. Veldig stas. Bad noe slitt og litt trang dusj. Mat og hotellrom er dyrt. Helt vanlig og god kvalitet på mat. Kommer gjerne igjen

Takk, Lommedalsbanden

Hei,

Så hyggelig å lese at du har hatt en fin opplevelse hos oss! Det er noe eget med balkongrommene :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Et helt ok opphold, men vi fikk et rom med en tv som ikke fungerte. Verken vilje eller evne til å fikse problemet var helt fraværende. De i resepsjonen var lite service innstilte. Med småbarn med på turen måtte kveldene tilbringes på hotellrommet og litt tv tid hadde vært å foretrekke. Sitter dessverre igjen med en følelse av at hotellet ikke ønsker å yte noe ekstra og at servicen dermed uteblir.

Takk, Kathrine L

Hei Kathrine,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi beklager at du ikke fikk den hjelpen du skulle fått med TVen, slik skal det selvsagt ikke være.

Vi håper dere gir oss en ny sjanse ved neste anledning, og at vi får gleden av å ha dere som gjester hos oss igjen.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i restauranten. Koselig med rom med veranda og utsikt mot innsjøen. Gode senger. Litt dårlig med oppbevaringsplass på rommet. Hadde ønsket et skap eller flere knagger. Hyggelige ansatte. Vi hadde et fint opphold!

Takk, 285synn_vek

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse. Så fint å lese at dere er fornøyde med oppholdet!

Velkommen tilbake til oss.