Booking.comUSD 111
Orbitz.comUSD 105
eDreamsUSD 111
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde en flott frokostbuffet, som var innbydende og gode alternativ for både store og små.
Hotellrommet var helt ok. Men når det er ett hotell tilknyttet dyreparken hadde vi kanskje forventet at det var ltt mer tilpasset barnefamilie på rommet. Feks kunne det vært stellebord på rommet, og en krakk slik at barna kunne rekke opp til vasken på badet.
Pga. Korona ble heller ikke rommet vasket, ok. Men de burde kommet for å feks tømme søppel, da vi hadde med bleiebarn. ( det var mulighet for å kaste søppel i gangen, men vi måtte da selv be om nye søppelposer til rommet).
Vi hadde rom plassert ut mot hotellets lobby, og det var noe støy fra hotellets bar på kveldstid, det bedret seg betraktelig da det dagen etter var roligere på hotellet.
Ellers var det ryddig og innbydende på hotellet.
Neste besøk velger vi nok å booke

Takk, Coastal266811
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere liker frokostbuffeten vår. Badene er dessverre for små til å få plass til stellebord, men vi skal notere oss ønsket.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er fint plassert, enkelt å komme inn i parken. Utfordringen var at det var vanskelig å få tak i mat, da hotellet hadde to konfirmasjoner og ingen kapasitet på kjøkkenet til å ta imot flere gjester til middag. Parken var stengt, og vi fikk ikke spise i Abrahavn da det var forbeholdt besøkende der. Vi fikk ingen informasjon på forhånd om at det ville være begrenset muligheter til å få mat.

Takk, LinnMariF

Hei Linn Mari,

Beklager så mye for at dere ikke fikk kjøpt mat hos oss, og for at dere ikke ble varslet på forhånd. Vi skal kunne levere mat til alle besøkende, så her må vi bare beklage.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hotellrommet var rent og pent. Et praktisk lite bad, men det tok lang tid før vannet i dusjen ble varmt. Med litt tålmodighet ble det bra. Sengen var godt over gjennomsnittet bra.myk og god og skikkelig god dye. Gardiner som holdt alt lys ute bidra også til en god natts søvn. Terningakas 6 på senga.

Det tok litt tid å få oppmerksomhet i reseosjonen. Det var ingen klokke man kunne ringe på når de ikke var der(midt på dagen). Men de var blide og hyggelige. Jentene i restaurant/bar var uerfarne. Blide og hyggelige, men var preget av mangkende kompetanse. Alt rok mye tid og hun mætte be om hjelp om det meste. Feks blande en GT. Dssertene nærmes undersolgte hun. Det var bare oss i restauranten på det tidspunktet17-18 tida.

Takk, O2247HJyvonneb

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig å lese at du opplever sengen som god! Våre senger er fra Jensen. Det er leit å lese at servitør manglet kompetanse, dette skal selvsagt ikke skje, og vi skal se nærmere på dette. Alt personale skal få god opplæring hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Alt i alt en fin opplevelse å bo på hotellet. Rommet er lite, men for to voksne og et barn var det helt greit. Hjalp veldig på at vi hadde veranda med nydelig utsikt mot grashavet. Morsomt for de minste (og de store) å få se Sabeltann sin skute seile forbi på nært hold. Kjekt med egen inngang til Dyreparken for de boende gjestene. Rommet var rent og fint og utrolig god seng :)

Romtips: Vi hadde et lite kjøleskap på rommet. Det var veldig greit slik at vi kunne ordne oss med litt tørrmat selv. Husk engangsbestikk.
Takk, 299kirstik
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,

Tusen takk for fin anmeldelse! Hyggelig å lese at de store også setter pris på å få se Den Sorte Dame seile forbi hotellet vårt :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021

Hadde med barn og barnebarn på weekend i Dyreparken. Bodde på Dyreparken hotell. Fine rom (sengene var dog for myke). Hotellet var godt vedlikeholdt, rent og fint. Spiste frokost og middag på hotellet. God mat og god service.

Romtips: Valgte rom med balkong mot parken og Kjuttavika. Populært for barn og bli vekket av at sjørøverskipet til Kaptein Sabeltann glir forbi.
Takk, tronds927

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss!