Trip.com
StayForLong
Anmeldt 8. oktober 2021

Alltid hyggelig å bo på dette hotellet, men vi syns det var dyrt å betale 199 kr per person for en liten frokostbuffet. Hadde det vært i juli når det er mange som bor på hotellet, og buffen er med større utvalg, så hadde vi kanskje ikke sagt noe på prisen. Men å betale 199 kr for en liten buffet er altfor mye, det var virkelig ikke verdt penga dessverre

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Geiraldo48
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er leit å lese at dere opplever at frokosten ikke er verdt pengene, og dette skal vi se nærmere på.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og stort sett alltid vært fornøyde. Det er en egen verden for de små, og har man balkongrom våkner man til at den sorte dame kjører forbi. Med sjørøvere, musikk, kanoner og alt som er. En wow faktor til og med for mamma:) Rommene er litt små, men for oss spiller det ingen rolle da mesteparten av tiden tilbringes utenfor rommet. Sengene er gode, men litt irriterende at dyna “faller ut” av dynetrekket. Vasken kunne også vært grundigere, det lå igjen søppel ved siden av kjøleskapet, en stor smågodtpose. Så litt fort i svingene har det nok gått. I tillegg til at begge kaffekoppene inneholdt inntørket kafferester. Spiller ingen roller for barna, så jeg velger å overse dette for denne gang.

Alt i alt, helt topp:) god mat har de også:)

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, 595elisabethn
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei Elisabeth,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere har hatt et fint opphold hos oss! Jeg ser vi har sviktet litt på renholdet, og det må vi beklage for. Det skal selvsagt ikke skje.

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Et hyggelig sted å besøke for familien. Endelig var det vanlig frokostbuffet og den var veldig bra! Vi hadde balkongrom på bakkenivå og var stort sett fornøyd, men køyeseng fungerer ikke for våre barn som våkner/går i halvsøvne om natten. Litt ubehagelig å treffe på 2 skjeggkre på badet midt på natten, som ga litt bekymringer for hva kofferten kom til å inneholde. Hjemme har vi ikke hatt skjeggkre enda.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 753kjetilb
Maria Anderson, Salg på Dyreparken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Greit men lite rom med to vaglete enkeltsenger som 'dobbeltseng'. Dårlig mat og service på Restaurant Safari, ufaglært og rotete servering. Stadige feil ang allergi og vegan etc. Rommet mangler skap og et skikkelig bord/pult. Ødelagte/flekkete gardiner.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, OCH2013

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at du har hatt denne opplevelsen i restauranten vår, vi skal selvsagt levere bedre enn dette.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde en flott frokostbuffet, som var innbydende og gode alternativ for både store og små.
Hotellrommet var helt ok. Men når det er ett hotell tilknyttet dyreparken hadde vi kanskje forventet at det var ltt mer tilpasset barnefamilie på rommet. Feks kunne det vært stellebord på rommet, og en krakk slik at barna kunne rekke opp til vasken på badet.
Pga. Korona ble heller ikke rommet vasket, ok. Men de burde kommet for å feks tømme søppel, da vi hadde med bleiebarn. ( det var mulighet for å kaste søppel i gangen, men vi måtte da selv be om nye søppelposer til rommet).
Vi hadde rom plassert ut mot hotellets lobby, og det var noe støy fra hotellets bar på kveldstid, det bedret seg betraktelig da det dagen etter var roligere på hotellet.
Ellers var det ryddig og innbydende på hotellet.
Neste besøk velger vi nok å booke

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Coastal266811

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere liker frokostbuffeten vår. Badene er dessverre for små til å få plass til stellebord, men vi skal notere oss ønsket.