Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hotell Parken er et nydelig hotell med flott store rom. Deilig å bo på helt nytt hotell med mange bra fasiliteter som blant Apple TV på rommet, kjapt Internett, kaffemaskin m.m. Frokosten var helt strålende i flotte lyse lokaler. Jeg bor gjerne her igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, fmelby
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kære gæst.

Tusinde tak for besøget, og fordi du valgte at overnatte hos os på Thon Hotel Parken under dit besøg i Kristiansand.

Jeg sætter utrolig pris på du tog dig tid til at skrive disse flotte og rosende ord om os.
Jeg håber vi ser dig snart igen.

Ha en rigtig god dag.

Bedste hilsener,

Kristine Ravnevand
Hoteldirektør
Thon Hotel Parken

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Stilfullt og moderne hotell midt i sentrum. God service. Rolige omgivelser. God plass. Rent og pent. Store rom og flott bad. Mange flotte detaljer og stilig kunst. Enkel parkering i nytt parkeringshus på Torvet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Inge E
Anmeldt 3. oktober 2018

Nytt hotell med stilfull innredning og kule kunstverker. Selv ved hver eneste dør til rommene. Servicen var upåklagelig, og frokosten var veldig bra. Godt utvalg og velsmakende. Plasseringen av hotellet er helt perfekt! Midt i sentrum og tilbyr veldig god parkering i umiddelbar nærhet. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, siljeellaa
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Parken leverer som håpet. Fantastisk Hotell. Lekkert og stilig design. Super service og himmelske senger. Topp moderne TV system og stabil Wifi. Dette er et hotell jeg trygt anbefaler videre og gjerne kommer tilbake til selv.
Hilsen Ida

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, idabeislands
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Hele hotellet virket nytt og tiltalende. Senger og ellers interiør av god standard. Hotell resepsjon utførte sitt virke med fantastisk entusiasme og profesjonalitet. Jeg anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 399kjellw