Expedia.comUSD 140
Destinia.comUSD 147
eDreamsUSD 136
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Bodde på Hotellet en natt 10-11/12 2018. Utrolig hyggelig og fantastisk seng. Frokosten leverte også. Perfekt beliggenhet på Kirke plassen. Etter en STOR nedtur på Thon hotell Kristiansand, så var det en fryd å bo her på Parken. Kommer garantert tilbake.

Takk, larsd435
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Kære Lars

Mange tak for utrolig flot tilbagemelding på dit ophold hos os på Thon Hotel Parken.
Jeg bliver rigtig glad for at høre du satte pris på både sengen og frokosten på hotellet.

Vi glæder os alle over at du har lyst til at komme tilbage til Thon Hotel Parken.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag.

Bedste hilsner

Anmeldt 11. desember 2018

Da jeg som far tok med mine to døtre på 7 og 11 år på overnattingstur til byen, var det en opplevelse å prøve dette nye hotellet. Ikke bare ligger det sentralt og er topp moderne, det har også høy standard og ikke minst en hyggelig betjening. Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, ArntA20
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kære Arnt

Først mange tak for besøget. Hyggeligt du havde lyst til at tage dine døtre med på overnatning og at I valgte os på Thon Hotel Parken.

Jeg er rigtig glad for at læse I nød jeres ophold, og satte pris på vores hotel produkt og service.
Tak fordi du tog dig tiden til at skrive denne flotte anmeldelse af os, det sætter vi stor pris på.

Jeg og de andre på Thon Hotel Parken ser frem til at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Bedste hilsener,

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hotell Parken er et nydelig hotell med flott store rom. Deilig å bo på helt nytt hotell med mange bra fasiliteter som blant Apple TV på rommet, kjapt Internett, kaffemaskin m.m. Frokosten var helt strålende i flotte lyse lokaler. Jeg bor gjerne her igjen

Takk, fmelby
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kære gæst.

Tusinde tak for besøget, og fordi du valgte at overnatte hos os på Thon Hotel Parken under dit besøg i Kristiansand.

Jeg sætter utrolig pris på du tog dig tid til at skrive disse flotte og rosende ord om os.
Jeg håber vi ser dig snart igen.

Ha en rigtig god dag.

Bedste hilsener,

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Stilfullt og moderne hotell midt i sentrum. God service. Rolige omgivelser. God plass. Rent og pent. Store rom og flott bad. Mange flotte detaljer og stilig kunst. Enkel parkering i nytt parkeringshus på Torvet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Inge E
Anmeldt 3. oktober 2018

Nytt hotell med stilfull innredning og kule kunstverker. Selv ved hver eneste dør til rommene. Servicen var upåklagelig, og frokosten var veldig bra. Godt utvalg og velsmakende. Plasseringen av hotellet er helt perfekt! Midt i sentrum og tilbyr veldig god parkering i umiddelbar nærhet. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, siljeellaa