Expedia.comUSD 144
Orbitz.comUSD 144
TripadvisorUSD 144
Anmeldt 16. desember 2018

Har vært så heldig å få oppleve hotellet i en flott suite med balkong en hel helg.
Stort utvalg til frokosten, så litt vanskelig å velge, hm.
Utrolig kjekt personale - tusen takk! Og som mange skriver her, fantastisk god seng.
Ligger godt til for alt hva hjertet begjærer, og ikke så veldig langt å gå fra toget.
Vi kommer igjen!!

Takk, LarsRamsy
KristineRav, Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Kære Lars

Først mange tak fordi Iv algte at overnatte hos os på vores nye hotel, Thon Hotel Parken under jeres besøg i Kristiansand.
Jeg er rigtig glad for at læse at I nød opholdet hos os, og satte pris på suiten I boede i, sengen, buffetten i restauranten, og ikke mindst vores personale!
Alle disse ting er de vigtigste faktorer da vi skulle bygge dette hotel, så jeg bliver rigtig glad for at læse vi levede op til dine forventninger.

På vegne af hotellet, glæder jeg mig til at få æren af at byde jer velkommen igjen ved en anden anledning .

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Jobber selv på hotell men ikke Thon, og noen ganger er det veldig kjekt å se hvordan andre driver. Alt ved dette oppholdet var etter min menig meget bra.
Tydelig eier har hatt stor fokus på sengekvalitet. Luksus seng fra Jensen, meget god overmadrass, dundyner og puter av aller beste kvalitet. Lydtette vindu, og vegger, så fokus på god nattesøvn var gjennomgående.

Det var rent og pent, stor flatskjerm både på soveværelset og i stuen, tidløse innredning. Meget hyggelig personale i alle ledd. Frokosten som serveres på Torvet Bistro var også helt nydelig. Frankofil som jeg er var det bare vakkert å nyte Fransk rolig musikk, vindusbord, og vakkert interiør. Fikk meg til å tro jeg var i Paris, men altså kun en weekend 25 min kjøretur fra hjemme. Utvalget var meget bra, og ungene spiste så mange lapper og Croissanter at det ble på grensen til litt flaut.
Gøy å få med seg lysshow på torvet, hurra for Kristiansand og næringslivet som sammen har gitt dette som en gave til folket i adventstiden. Vi kommer igjen, selv om det gjør litt vondt med « handelslekkasje» fra vår fine by Grimstad. Kanskje kristiansandere kan ta turen til oss? Anbefaler da å bo på Strand Hotel Fevik Godt for miljøet Og hvem har sagt man trenger å fly eller kjøre i mange timer for å få feriefølelsen?

Takk, bodill77
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Kære Bodil

Først mange tak fordi du tog turen til Kristiansand og ville besøge vores nye hotel i centrum af byen.
Jeg er rigtig glad for at læse du som fagperson nød dit ophold og satte pris på den måde vi har valgt at bygge hotellet på. Som du skriver så har vi som ejere hotellet haft stor fokus på kvalitet men mest af alt fokus på søvnkvaliteten for gæsten.
Derfor de bedste senge, de bedste dyner og puder!!

Jeg bliver ekstra glad for at læse at du udover at nyde hotellet, også havde en god oplevelse af både restauranten og det som byen kunne tilbyde på denne tid af året.
Jeg bliver ekstra stolt når du beskriver Kristiansand som en spændende by og som kan give ægte feriefølelse.

Jeg vil gerne takke dig for dine flotte og rosende om det vigtigste af alt, nemlig de ansatte.
Uden disse ville det ikke være muligt at skabe disse franske magiske og kvalitetsøjeblikke for gæsterne.

Tak fordi du tog dig tiden. Jeg håber vi ser dig og din familie igen ved en anden anledning, I er hjertlig velkomne.

Kristine Obling Ravnevand
Hotel direktør

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Bodde på Hotellet en natt 10-11/12 2018. Utrolig hyggelig og fantastisk seng. Frokosten leverte også. Perfekt beliggenhet på Kirke plassen. Etter en STOR nedtur på Thon hotell Kristiansand, så var det en fryd å bo her på Parken. Kommer garantert tilbake.

Takk, larsd435
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Kære Lars

Mange tak for utrolig flot tilbagemelding på dit ophold hos os på Thon Hotel Parken.
Jeg bliver rigtig glad for at høre du satte pris på både sengen og frokosten på hotellet.

Vi glæder os alle over at du har lyst til at komme tilbage til Thon Hotel Parken.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag.

Bedste hilsner

Anmeldt 11. desember 2018

Da jeg som far tok med mine to døtre på 7 og 11 år på overnattingstur til byen, var det en opplevelse å prøve dette nye hotellet. Ikke bare ligger det sentralt og er topp moderne, det har også høy standard og ikke minst en hyggelig betjening. Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, ArntA20
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kære Arnt

Først mange tak for besøget. Hyggeligt du havde lyst til at tage dine døtre med på overnatning og at I valgte os på Thon Hotel Parken.

Jeg er rigtig glad for at læse I nød jeres ophold, og satte pris på vores hotel produkt og service.
Tak fordi du tog dig tiden til at skrive denne flotte anmeldelse af os, det sætter vi stor pris på.

Jeg og de andre på Thon Hotel Parken ser frem til at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Hotell Parken er et nydelig hotell med flott store rom. Deilig å bo på helt nytt hotell med mange bra fasiliteter som blant Apple TV på rommet, kjapt Internett, kaffemaskin m.m. Frokosten var helt strålende i flotte lyse lokaler. Jeg bor gjerne her igjen

Takk, fmelby
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kære gæst.

Tusinde tak for besøget, og fordi du valgte at overnatte hos os på Thon Hotel Parken under dit besøg i Kristiansand.

Jeg sætter utrolig pris på du tog dig tid til at skrive disse flotte og rosende ord om os.
Jeg håber vi ser dig snart igen.

Ha en rigtig god dag.