Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Skuffet over at rommet ikke hadde vannkoker og kjøleskap. Lite plass til å henge opp klær på rommet. Rommet var lyst og innbydende, et pluss, i tillegg fin utsikt. Men lange hår på badet vitnet om en kjapp, og muligens ikke så grundig, rengjøring av baderommet. Til den prisen (1300 kr for ei natt) hadde jeg forventet et bedre utrustet hotellrom, og en bedre frokost. Frokosten hadde bl. annet speilegg med ‘ihjelsteikt’ plomme, og hotellets granola var også for mye steikt. Fant heller ikke yoghurt. Men godt brød og pålegg om man kun spiser det.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Toneloft
KristineRav, General Manager på Thon Hotel Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Kære Tone

Først tak fordi du valgte at bo hos os under dit ophold i Kristiansand.
Jeg er ked af at høre værelset ikke levede op til dine forventninger.

Søvnkvalitet var øverst på agendaen da vi skulle bygge hotellet. Og stadig er!
Køleskab afgiver både varme og typisk lidt støj så derfor besluttede vi at hellere montere minibarer på alle gangene hvor gæsterne kan købe kolde og varme drikke. På denne måde kan vi uden at genere gæsterne på værelserne fylde minibaren op med varer og samtidig sikre os at gæsterne sover godt på vores stille og temperede værelser.
Vi har valgt at ha køleskab på vores upgraderede værelser som junior suite og suiter. På disse findes også nespresso maskine samt mulighed for at lave en kop the.
Vi prøver så vidt det er muligt at afdække gæsternes behov for køleskab og skrivebord som heller ikke er standard inventar. Jeg er ked af du ikke har fået tilbudet om at upgradere til kategori med køleskab.

Det er muligt at låne en vandkoger såfrem du bestiller standard værelse, men det er som sagt ikke noget vi har stående. Dette for at holde et stilrent og hygienisk udgangspunkt. Men det er altid muligt at enten bestille dette ved bookingen eller tale med receptionen.

Rengøring er utrolig vigtigt, så dette er noget jeg tager med mig videre for at kunne gøre bedre. Mange tak fordi du giver os denne tilbagemelding. Også din tilbagemelding omkring morgenmaden er også en tilbagemelding jeg takker for.
Jeg vil gerne i dialog med dig omkring evt Upgrade eller kompensation.
hvis du vil tage kontakt til mig på email: kristine.ravnevand@olavthon.no

Igjen tak fordi du tager dig tid til at give os denne værdifulde tilbagemelding.
jeg ser frem til at høre fra dig

bedste hilsner

Kristine Ravnevand
Hoteldirektør
Thon Hotel Parken

Anmeldt 2. august 2019

Jeg bodde her med et familiemedlem 3 dager i sommer. Beliggenheten er kjempebra, rommene var fine og sengene gode. Dessverre ødela personale i frokostsalen for at dette skulle bli full pot på scoren.
Utrolig irriterende at man betaler for å få frokost inkludert i oppholdet for så komme mtil frokost der det stort sett mangler det meste. Jeg kunne ha forstått det hvis vi hadde vært på slutten av frokost serveringen eller at det hadde vært overfylt med folk, men det var det dessverre ikke. Tre kvinnelige ansatte var mer opptatt av å stå ved enden av buféen og snakke og hva de skulle gjøre i sommer og hva de hadde gjort i helgen.
Det var tomt for egg, ost, skinke osv. vanlig mat som man skulle tro at det var lett å fylle på. Vi satt lenge ved frokosten, men allikevel ble det ikke fylt på. Siste dagen, ble vi oppgitte og kjøpte oss frokost en annen plass.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Hilde S
Anmeldt 18. juli 2019

Vi bodde på Thon Hotel Parken et par dager før turen gikk til dyreparken.
Hotellet har perfekt beligenhet midt i Kristiansand sentrum, med gåavstand til alt som er verdt å få med seg i byen. Det var superenkelt med parkering da de har egen garasje i kjelleren, heis rett opp i resepsjonen.
Vi hadde en junior suite med utsikt ut mot domkirken og wergelandsparken.
Sengen var helt fantastisk, frokosbuffeten kan sammenlignes med 5 stjernershotell, godt utvalg og alle de ansatte vi møtte på var veldig møtekommende og serviceminded.

Kan anbefale TH Parken på det sterkest.

Romtips: Junior Suite
Takk, Nadia Elise K
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Et lite rom, men stort nok for oss som kun var 2 stykker. Fint interiørmessig, god seng og moderne bad. Beliggenhet veldig sentralt. Frokosten utmerket med mye forskjellig utvalg. Hyggelig og imøtekommende personale.

Takk, W4993OOanitah
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Tilbragte et par netter på hotellet. Innsjekk gikk raskt, og personalet var vennlige Rommet var bra, godt lydisolert og senga var veldig god. Super frokost var inkludert i prisen. Pluss for muligheten til å spise frokost ute. Minus for litt innviklet smart-TV. Muligens den siste skyldes manglende kompetanse hos undertegnede :)

Takk, jantonsen