Expedia.comUSD 163
eDreamsUSD 164
FindHotelUSD 164
CheapTicketsUSD 163
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Kjempeflott og moderne hotell. God sikkerhet, må bruke kort for å komme seg fra resepsjonen til rommene i heisen. Deilige senger, stor tv på rommet. USB-port for lading på veggen, men man har også mulighet for å lade som vanlig. A/c var herlig i sommervarmen. Elektrisk rullegardin som styres med bryterne ved inngangsdøren. Dimmefunksjon på lyset på badet.
Minus for at det ikke var kjøleskap på rommet.
Frokost under covid19-pandemien har de løst med å ha brød pakket inn i plast, med eller uten pålegg. Enkeltpakker med smør og annet smørbart pålegg. Varm frokost serveres av personalet, du ber om hva du ønsker. Hyggelig personale! Kommer gjerne tilbake ❤️

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, CarinaTK
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i byen, med mulighet for parkering i kjelleren. Virket nytt. Veldig gode senger og stor TV på rommet.God frokost selv i disse korona-tider.
Ønsker å bo her igjen ved besøk i kristiandsand.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, anjaande
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, utrolig hyggelige folk i resepsjonen, flott frokost i disse Corona tider. Enkle men rene rom. Masse spiseplassen utenfor hotellet og lett med parkering av bil. Anbefales hvis en helg i Kristiansand.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, GMLA
Anmeldt 29. april 2020

Hotellet er spiller nytt, ligger midt i sentrum, parkering under hotellet, og du kan forhåndsreservere parkeringen. Godt med elbilplasser også.

Hotellet i nordisk stil, enkle stilfulle rom med fantastiske senger og liggekomfort. Frokosten er variert og bra. (kunne ønske meg et litt bredere utvalg, men har det du trenger)

Skal du bo midt i sentrum, test dette.

Romtips: Oppgrader romtype så får du et større rom , verdt pengene.
Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Hellytheoneandonly
Anmeldt 20. april 2020 via mobile enheter

Flott nytt hotell i sentrum av byen med minimalistisk interiør med super flott og trygg hotell parkering for deg med lav sportsbil.
Parkeringen er igjen det som fremheves spesielt.
Hyggelig og hjelpsomt personell.

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, TomR69