Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Lol.travelUSD 146
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
37–42 av 157 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2020

Rommet var ikke rydda da vi hang lappen pÄ dÞra om at de skulle rengjÞre. SÞpla og alle hÄndtak var rengjort men sengetÞyet og lakenet som det var flekker pÄ var bare redd opp Gulvet var ikke stÞvsugd

Takk, Celena234
Anmeldt 10. juli 2020

Liten plass til Ä bevege seg pÄ med rullestol, ingen kjÞleskap og ikke lange nok sidestÞtter pÄ doen. Hadde vÊrt fint med en pult eller bord Ä sette ting pÄ. Ellers var det god frokost og stort og fint bad.

Takk, kristinwirak
Anmeldt 7. juli 2020

Som nevnt sengen -madrassen var topp,beste hotellseng vi har sovet i.Hyggelig betjening,vennlige, hjelpsom. Pga korona pandemien ble frokost opplevelsen litt redusert, kjekkere Ă„ rusle rundt og finne maten selv. Men alt i alt, en vellykket tur

Romtips: Ikke sĂŠrlig utsikt fra rommet vi hadde, men det var ikke for utsikten vi overnattet:-)
Takk, kjelselaura
Anmeldt 3. juli 2020

Fant dette tilbudet gjennom et tilbud pÄ nett, der vi fikk 4 netter til ein rimelig pris. Stort pluss at vi kunne parkere i garasjen hele oppholdet, mot eit lite tillegg. Perfekt. Hotellet er veldig nytt og veldig sentralt. Synes at stilen og atmosfÊren er veldig fin. Hotell rommet var ikke veldig stort, men stort nok for to voksne personer. Med en helt fantastisk god seng!! (Jensen seng). Betjening virket veldig hyggelig, lett Ä spÞrre spm til om vi lurte pÄ noe. Frokost var veldig korona vennlig. Men godt og stort utvalg. Noe for enhver.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 87henriettee
Anmeldt 1. juli 2020

Lite og trivelig hotell midt i sentrum av Kristiansand. Betjeningen er pÄ typisk sÞrlandsk vis trivelig, imÞtekommende og vennlige.
Siden det ligger midt i sentrum er det perfekt avstand fra bÄde shopping, restauranter eller en liten spasertur ned til havna.

Sannsynligvis det minste hotelrommet vi noensinne har bodd pÄ, sÄ det trekker litt ned. Ble fort veldig trangt nÄr kofferter og handleposer skal dele plass med oss.
Sovekvaliteten var ok. Veldig god madrass og dyne, men smÄ og flate puter som helst bÞr brettes dobbelt for Ä fÄ litt hÞyde.

Kommer gjerne tilbake hit, men da pÄ et stÞrre rom.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Paal_Kri