Expedia.comUSD 137
ZenHotels.comUSD 154
Agoda.comUSD 138
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er midt i sentrum noe som passer perfekt for shoppingmeget god service ved ankomst rommet er lyst og rent. Husk og bestille parkeringsplass i parkeringshus på forhånd( begrenset plasser)Vi kommer gjerne tilbake ved senere anledning.

Takk, 214anneelisabethe
Anmeldt 13. juli 2020

Rommet var ikke rydda da vi hang lappen på døra om at de skulle rengjøre. Søpla og alle håndtak var rengjort men sengetøyet og lakenet som det var flekker på var bare redd opp Gulvet var ikke støvsugd

Takk, Celena234
Anmeldt 10. juli 2020

Liten plass til å bevege seg på med rullestol, ingen kjøleskap og ikke lange nok sidestøtter på doen. Hadde vært fint med en pult eller bord å sette ting på. Ellers var det god frokost og stort og fint bad.

Takk, kristinwirak
Anmeldt 7. juli 2020

Som nevnt sengen -madrassen var topp,beste hotellseng vi har sovet i.Hyggelig betjening,vennlige, hjelpsom. Pga korona pandemien ble frokost opplevelsen litt redusert, kjekkere å rusle rundt og finne maten selv. Men alt i alt, en vellykket tur

Romtips: Ikke særlig utsikt fra rommet vi hadde, men det var ikke for utsikten vi overnattet:-)
Takk, kjelselaura
Anmeldt 3. juli 2020

Fant dette tilbudet gjennom et tilbud på nett, der vi fikk 4 netter til ein rimelig pris. Stort pluss at vi kunne parkere i garasjen hele oppholdet, mot eit lite tillegg. Perfekt. Hotellet er veldig nytt og veldig sentralt. Synes at stilen og atmosfæren er veldig fin. Hotell rommet var ikke veldig stort, men stort nok for to voksne personer. Med en helt fantastisk god seng!! (Jensen seng). Betjening virket veldig hyggelig, lett å spørre spm til om vi lurte på noe. Frokost var veldig korona vennlig. Men godt og stort utvalg. Noe for enhver.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 87henriettee