Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med beliggenheten, parkering i parkeringshuset under hotellet og Wergelandsparken, størrelsen på rommene, sengene var gode (selv for meg med ryggproblemer), frokosten var bra og tiltak for Covid-19 var gode. Hyggelig betjening, problemfri inn- og utsjekk og et veldig greit hotell jeg kunne tenke meg å bo på igjen senere :) Men vi savnet veldig et kjøleskap/minibar-skap på hotellrommet for å holde egen vannflaske eller annen drikke kjølig. Håper virkelig dere investerer i det!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Kathr1ne
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i byen og kun 15 minutter fra Dyreparken. Vi hadde familierom og det var stort, behagelig med god plass til oss selv og koffertene. Sengene var gode å ligge i, til og med ekstrasengen var en ordentlig seng (rammemadrass).
Oppholdet ble toppet med en fantastisk god frokost-buffét:-)

Takk, Familieferie2020
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenhet er super, rommene er romslige, gode senger, nytt og fint. Bestilte parkering i garasje, dette fungerte veldig bra. Betjeningen var hjelpsomme og hyggelig. Bor gjerne her neste gang i byen.

1  Takk, tinakfjeld
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nå har vi kommet til Kristiansand i regnvær,men en flott by. Det kan en ikke si om dette hotellet. Vi har bodd på mange Thon hotell,men dette er endelig. Innsjekkingen i dag den 18 juli var ikke hyggelig. Ikke god service fra hun som var på jobb. Og rommet. Ikke noe kaffe/ vannkoker. Ikke minibar. På alle Thonhotell vi har vært og det er enkel standard, så har fasilitetene vært der. Er skuffet. Styr unna.

Takk, 937jantoreh
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er midt i sentrum noe som passer perfekt for shoppingmeget god service ved ankomst rommet er lyst og rent. Husk og bestille parkeringsplass i parkeringshus på forhånd( begrenset plasser)Vi kommer gjerne tilbake ved senere anledning.

Takk, 214anneelisabethe