Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Var her 5-9 oktober i høstferien. Vi bodde på Frøya. Og må si at oppholdet vårt her var ganske så fantastisk. Den sorte dame dame kom seilende inn med brask og bram og full musikk kl 8 hver morgen, som var en stor høydare for ungene som våknet og gledet seg enormt. Vi bestilte med sjørøverfrokost og det vil jeg anbefale. For da blir piratene med opp til frokostsalen og spiser med oss, full underholdning med sang og dans under frokosten. Og de som kjøper med sjørøverfrokost får være med på tokt med langemann og co på den sorte dame. Her seiler vi en runde og ungene får med seg en gullmynt som belønning etter toktet. På ettermiddagene var det nedheising av sjørøverflagg og lek med piratene før det ble avsluttet med sjørøverskole. Dette var vårt første besøk til Abra Havn men det blir ikke siste gang. Kan tenke meg at det hele er enda bedre på sommeren så det vil vi prøve på.

Takk, Duy D
AbraHavn, Bookingmedarbeider på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos.

Vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Supert. Stamkunder her nå.

Var 10 pers på miriams suite. Veldig greit. 5 unger og 5 voksne.

Super underholdning. Sjørøverforkosten var fantastisk selvom skuespillerne har holdt på siden påske, kunne man ikke merke på noen som helst måte det var nær slutt for sesongen.

Alle ungene stor koste seg og de har så god tålmodighet med ungene og gir dem så fine opplevelser at dette blir snakket om i søvne hos ungene vores.

Verdens beste hotell, og koseligste stedet jeg kan reise med ungene. Skulle ønske dette fantes da jeg var liten, men jeg har mulighet til å ta igjen dette nå.

De som ikke reiser hit har virkelig gått glipp av noe. Det koster litt, men det er til de grader valuta for pengene så ikke nøl med å bestille engang!

Vi ses til flere tokt i 2019!

1  Takk, Simenn S

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold hos oss! Vi ønsker at Abra Havn skal være et spesielt sted å komme til for små og store gjester; her skal man leve, bo og leke midt i universet - og tilby "mer enn overnatting".

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Det er ikke like mye som skjer her i høstferien, men det som var åpent var supert for familien. Båten kom inn på morgenen for å vekke alle på sjørøvervis. Topp med sjørøverskole på kvelden. Kort vei til parken og ikke noe kø å se. Buffe’en var utrolig god. Tror ikke jeg har fått så godt lammekjøtt på restaurant en gang.

Takk, Ole Christoffer E

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Supert hotell!
Man vekkes til sjørøvermusikk og pelle og pysa.
Stedet oppleves som magisk selv om man er voksen!
Anbefaler sjørøverfrokosten. Nok en gjennomført greie fra dyreparken. Elsket oppholdet!
Vi kommer tilbake!

Takk, 901cathrinef

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Abra Havn leverer varene.
Flott sted for familie med barn i alle aldre. Kan absolutt anbefales også utenom sesong. Tredje besøket for vår familie, sist gang for tre år siden, like bra denne gangen som de to forrige.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 1Avalon

Hiv o hoi!

Ærede gjester av Abra Havn! Det bruser ekstra i vårt sjørøverblod når vi hører at dere nesten holder sengene våre varme:) Tusen takk for at dere besøker oss, og velger å komme igjen og igjen.

"Du kommer alltid tilbake"