Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

En berikende opplevelse hver gang.
Vi var på Sabeltann premieren og det er noe av det kjekkeste vi har opplevd i Dyreparken på lenge.
Vil anbefale årskort! For da får en mest for pengene.
Og er en i overkant glad i dyreparken slik som jeg er så er det verdt alt.

Takk, MichaelGjose

Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi lover å stå i stram giv-akt ved neste besøk!

Anmeldt 4 uker siden

Som alltid veldig kjekk opplevelse i Abra havn. Vi bodde i sjørøverkåk i 2 netter - og det eneste lille litt kronglete var møbleringen i stua. Liten smal stue med en treseter sofa og et smalt bord inntil veggen, gir ikke en komfortabel kveld i sofaen liksom - spesielt ikke når vi fikk besøk av en kompis fra en annen leilighet. Men - det var også det eneste lille "negative" . Vi har hatt set superkult opphold med sjørøverfrokost, og to middager. Nydelig mat - godt variert. helt topp service fra ende til annen, Morsomme sjørøvere som har en spøk både for de små og de store. Rent og pent både inne og ute - og bare blide serviceinnstilte medarbeidere.

Takk, FiskerjentaOslo

Hiv o hoi!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss. Vi ønsker å være et sted der voksne og barn skal få leke i et ekte sjørøverunivers - og komme som landkrabber og dra som sjørøvere!

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Vi har hatt det helt utmerket!!! Det har vært en fantastisk opplevelse. En av de aller beste familie turene vi har vært med på. Vi anbefaler alle å bo i abra havn og feire med sjørøverene når den tid byr seg!! Vi kommer tilbake :)

Takk, Meonatrip101

Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi lover å stå i stram giv-akt ved neste besøk!

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Vi har vært i abrahavn fra fredag til søndag. En fantastisk opplevelse for små og stor. Veldig proft, flinke pirater, lett å komme til og fra. Parken var fin med opplevelser på alle måter. Kommer garantert igjen!

Takk, 348erlendk

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Imponerande, personalet, mat og underholdning. Vi er kjempe fornøyd og kommer tilbake så fort vi kan. Vi sov to netter, var med på frokost med sjørøverne, tok båten og besøkte den fine dyreparken. Vi hadde betalt for badeland, men det var for kaldt for å benyttes oss av den moro.

Takk, HildaR33

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.