Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Henrivende profesjonelt, ting skjer med jevne mellomrom og opplevelser som bare detter ned foran oss ved flere anledninger. Det er helhet i hele Abra Havn som man sjelden opplever. Det er kostbart, men det er det også en grunn til, vi fikk valuta for pengene!!

Takk, 296mikaela
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

For andre gang har vi vært på overnatting i Abra havn og like fantastisk for store og små. Denne gangen gjorde vi mer ut av oppholdet i Abra havn med å være med på kveldsfortelling og på rebusløp. Veldig kjekt! Takk for oss! Vi kommer nok igjen en tredje gang også.

Takk, toner929

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 10. juli 2020

Alt bra - ingenting å klage på. Vi var to voksne og tre barn, så vi var for det meste ute men også Abra Havn hadde gode, trygge lekeplasser for barna. Det tok 10 minutter å gå til inngangene til Dyreparken/badeland.

Takk, AnitaBarbara
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott anlegg, flotte leiligheter og supert opplegg for store og små. Anbefales.
Lite minus at frokost ikke er inkludert i prisen. Anbefaler Abra Havn foran Dyreparken hotell som har mindre rom

Takk, 663bj_rnark

Hiv o hoi!

Abra Havn består av leiligheter og er lagt opp til enkelt selvhushold. Mange av våre gjester liker å lage mat selv istedet for å kjøpe frokost/middag i kroa.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ved ankomst kl 17:45 var leiligheten ikke rengjort etter forrige gjester og «kåken» kunne ikke tas i bruk før etter kveldsforestillingen senere på kvelden. I tillegg var dobbeltseng knekt på midten. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!200 tegn

Takk, 131st_lem

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje i en tid hvor vi har ekstra stort fokus på ekstra godt renhold.