Anmeldt 12. juli 2020

Meg og min sønn har vært hos dere 4 sommer ferier på rad, helt fantastisk sted. Rolig og god atmosfære. Veldig barnevennlig og god underholdning. Verdt hver krone. Eneste jeg kan si noe på er at skattejakten kunne godt vært oppdatert og blitt forandret litt på. Enkelte ting i saragossa har vært ødelagt siden første året vi var der. Fint og greit om sånne ting kunne blitt fikset opp i. Utenom det er stedet helt nydelig.

Takk, Veronica L
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn. Gøy å høre at små og store har hatt det knallbra hos oss.

Skattejakten skulle ha vært oppdatert i år, men dette ble utsatt pga covid-19. Vi håper å få en ny versjon på plass for 2021.

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 11. juli 2020

Vi hadde to netter i Abra Havn, unik plass for liten og stor. Wow opplevelser sto i kø. Vi kom som landkrabber og dro som sjørøvere hele gjengen! Flott sjørøver kåk. Veit ikke hvor mange ansatte vi så i løpet av oppholdet, men ikke et surt fjes!!! Service og kvalitet i alle ledd! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer garantert tilbake Hiv og hoi!

Takk, Torstein H

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig bra! Flotte sjørøverkåker,blide ansatte.
Eneste minuset er at det ikke var kaffetrakter i kåken,gikk da bort i resepsjonen for få tak i kaffe,måtte da betale 35 kr pr kopp,etter å ha betalt x antall kroner for å bli sjørøver så burde kaffe vært gratis eller en trakter skulle vært standard utstyr i kåken.

Hilsen en kaffeavhengig småbarnsfar.

Takk, T6923IK
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss,

Det er mulig å lage kaffe i leilighetene. De har som du skriver ikke kaffetrakter, men det er vannkoker og presskanne der.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Henrivende profesjonelt, ting skjer med jevne mellomrom og opplevelser som bare detter ned foran oss ved flere anledninger. Det er helhet i hele Abra Havn som man sjelden opplever. Det er kostbart, men det er det også en grunn til, vi fikk valuta for pengene!!

Takk, 296mikaela

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

For andre gang har vi vært på overnatting i Abra havn og like fantastisk for store og små. Denne gangen gjorde vi mer ut av oppholdet i Abra havn med å være med på kveldsfortelling og på rebusløp. Veldig kjekt! Takk for oss! Vi kommer nok igjen en tredje gang også.

Takk, toner929

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.