Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette har vært tidenes fineste, kjekkeste og morsomste miniferie - både for store og for små! Abra Havn var helt fantastisk fra innsjekk til utsjekk. Kjekt for de små med skattejakt og utforsking i Abra Havn, og deilig å bo så nærme parken med mulighet for en pause midt på dagen. Praktisk med eget kjøkken så man unngår å måtte kjøpe alle måltidene i parken. For femåringen vår var parken nesten overflødig, han ville helst vært i Abra Havn hele dagen om han fikk velge - ja, med unntak av en runde eller to i Jungelbob.. 10/10!

Takk, Seundutano
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass for barn.
Mye aktiviteter og hendelser i Abra havn. Fin tursti til dyreparken og dermed enkel adkomst der.
Kunne vært noen hyller eller skap i stue/allrom i leilighet for telefoner, nettbrett, bøker etc slik at msn kan holde dette unna små klåfingre...

Takk, smosesen
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dyreparken leverer et imponerende mangfold av attraksjoner og høy kvalitet tvers igjennom. Rent og pent både i parken og i Abra Havn hvor vi bodde. De har virkelig også tatt smittevern på alvor. Takk for turen!

Takk, MatiasN292
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 12. juli 2020

Meg og min sønn har vært hos dere 4 sommer ferier på rad, helt fantastisk sted. Rolig og god atmosfære. Veldig barnevennlig og god underholdning. Verdt hver krone. Eneste jeg kan si noe på er at skattejakten kunne godt vært oppdatert og blitt forandret litt på. Enkelte ting i saragossa har vært ødelagt siden første året vi var der. Fint og greit om sånne ting kunne blitt fikset opp i. Utenom det er stedet helt nydelig.

Takk, Veronica L

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn. Gøy å høre at små og store har hatt det knallbra hos oss.

Skattejakten skulle ha vært oppdatert i år, men dette ble utsatt pga covid-19. Vi håper å få en ny versjon på plass for 2021.

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 11. juli 2020

Vi hadde to netter i Abra Havn, unik plass for liten og stor. Wow opplevelser sto i kø. Vi kom som landkrabber og dro som sjørøvere hele gjengen! Flott sjørøver kåk. Veit ikke hvor mange ansatte vi så i løpet av oppholdet, men ikke et surt fjes!!! Service og kvalitet i alle ledd! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer garantert tilbake Hiv og hoi!

Takk, Torstein H

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.